Araştırmacı | Tez Başlığı |
NİMET KESKİN
| Anne baba destek programının özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine devam eden 36-72 aylık çocuğa sahip anne babaların çocuk yetiştirme tutumlarına ve çocuk anne baba ilişkilerine etkisinin incelenmesi
|
FATMA ZEHRA KILIÇ
| Çocuk gelişimi bölümü öğrencilerinin kaynaştırma eğitimi ile ilgili duygu, tutum ve kaygı düzeyleri: Üsküdar Üniversitesi örneği
|
MELTEM SERAP YILMAZ
| 0-8 yaş arası fiziksel engelli çocuğa sahip ailelerin depresyon, anksiyete, aile stresi ve stresle başa çıkma tutumlarının incelenmesi
|
SERAP DEMİR
| Okul öncesi kaynaştırma sınıfında bulunan öğrencilerin özel gereksinimli akranlarına yönelik algılarının resim analizi tekniği ile belirlenmesi
|
KÜBRA KAYADELEN
| Suriyeli ilkokul öğrencilerine Türkçe öğretimi yapan öğretmenlerin kültürel zekâ düzeyleri ile tükenmişlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
|
EBRU OK
| Ebeveyn duygu düzenleme becerileri ile 36 – 72 aylık çocukların akran oyun oynama şekilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
|
CANAN ŞEN
| Öğrenme güçlüğü tanılı bireylerde anne baba tutumlarının dijital oyun bağımlılığına etkisinin incelenmesi
|
KÜBRA NUR KARAKOÇ
| 48-72 aylık çocuklara yönelik sosyal problem çözme becerilerinin ebeveyn-çocuk ilişkisi yönünden incelenmesi
|
NECİP SÜRÜCÜ
| Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ve gelişimsel gecikmesi olan çocukların alıcı dil beceri düzeylerinin karşılaştırılması
|
HAFİZE SOYSAL ÇİMEN
| Anne ve baba adaylarının geliştiren bakıma ilişkin bilgi ve farkındalıklarının incelenmesi
|
ŞEYMA DURMUŞ
| Ebeveyn kontrolünün ergenlerin yaratıcı kişilik özellikleri üzerine etkisi
|
NEBAHAT ŞEN
| Lise öğrencilerinin akademik stres düzeylerinin mutluluk ve sosyal kaygı durumuna etkisi
|
ASUMAN BALCI
| 0 – 36 ay arasındaki çocukların bakımını yapan eğitimli bakıcıların, demografik özellikleri ve eğitim alma şekilleri ile sağladıkları bakımın özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi– İstanbul Avrupa Yakası örneği
|
ŞEHRİNUR ATAŞ
| Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin yılmazlık düzeylerinin öz yetkinlik becerileri üzerindeki etkisinin belirlenmesi
|
KEVSER RÜMEYSA HEKİMOĞLU
| 60-72 Ay Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Almış Çocuğa Sahip Ebeveynlerin İlk Belirtileri Fark Etme Durumlarının, Ebeveynlerin Sosyo-Demografik Özellikleri ve Diğer Değişkenlere Göre Anazlizi
|
TUĞÇE YAVUZ
| Z Kuşağında Bağlanma Şekilleri ve Dijital Ebeveynliğin Dijital Bağımlılığa Etkisi
|
TAHA YASİN ARICI
| Özel gereksinimli çocuklara sahip anne-babaların depresyon ve umutsuzluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
|
ZEYNEP BAYRAM
| Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tanısı olan çocukların bağlanma stilleri ve annelerinin bağlanma stilleri arasında ilişkinin incelenmesi
|
GÜLTEN YÖRÜK
| Ön lisans çocuk gelişimi öğrencilerinin kariyer streslerinin incelenmesi
|
FAZİLET DAĞ
| COVİD-19 salgınının okul öncesi yöneticileri ve öğretmenleri üzerinde eğitime etkisinin sürdürülebilirliği
|
MELİSA AKKÖSE KAYA
| 14-18 yaş arası ergenlerin duygusal özerklik ve baba ilişkisinin incelenmesi
|
YASEMİN ZEYNEP İZCİ
| Otizm spektrum bozukluğu tanısı olan çocukların ebeveynlerinin otizm algısının metafor analizi yolu ile incelemesi
|
ELİF İPEK TUTUŞ
| Özgül öğrenme güçlüğü olan 6-10 yaş çocukların okuma, yazma ve dil becerilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
|
SÜMEYYE HİLAL AKSOY KIRMA
| Anne baba davranışlarının 3-6 yaş çocuklarda oyun davranışına ve sosyal gelişimine etkisi
|
RUMEYSA AZRA YEŞİLYURT
| 36-72 aylık çocuğa sahip ebeveynlerin duygu düzenleme beceri düzeyleri ile medya aracılık roleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
|