Facebook Pixel Code

Ezberleri bozan ve insanı anlayan İletişimciler geliyor

İletişim insanı anlamaya giden yolun en başındaki disiplindir. Kişiler arası diyalogtan, pazarlamaya; gazetecilikten görsel tasarım unsurlarının hepsinin temel ihtiyacı insanı anlamaktır. “İnsanı anlamaya bir adım daha” mottosuyla hareket eden Üsküdar Üniversitesi çatısı altında kurulan İletişim Fakültesi davranış bilimleri temelli, insanı anlayan ve uzmanlığı mezuniyete ertelemeyen bir eğitim olanağı sunuyor.

Hem medya sektörüne hem de iletişimi araç olarak kullanacak diğer bütün sektörlere gerekli olan iletişim içeriğini üretecek mezunları yetiştirme amacıyla yola çıkan Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilere bu yıl da farklı ve iddialı bir eğitim programı sunuyor.   İletişim Bilimleri ve Medya, Yeni Medya ve İletişim, Reklam Tasarımı ve İletişim olarak 3 farklı bölümle iletişimde uzmanlaşmayı hedefleyen Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi hem medya sektörüne hem de iletişimi araç olarak kullanacak diğer bütün sektörlere gerekli olan iletişim içeriğini üretecek mezunları yetiştiriyor.

“Nöro İletişimciler Geliyor”

Geleneksel ve sosyal medyada içerik oluşturacak, bu içeriği en uygun görsel unsurlar ile mesaj haline getirecek iletişim eğitimi almış uzmanların sektörde yer alması son derece önemli… İletişim’in günümüz koşullarında her sektör için önemi gittikçe artan ve sosyal bilimler dünyası içinde temel belirleyici bir disiplin olduğunu vurgulayan Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İzzet Bozkurt konuya ilişkin açıklamada bulundu.   “İletişim mesajlarının görsel ve içerik tasarımlarında, bilinçaltı uyarı özelliklerine göre tasarlanması ve test edilerek ölçümlenmesi, nöro-bazlı pazarlama ve nöro-bazlı iletişimin konusunu oluşturuyor. Nöro-bazlı iletişim ve nöro-bazlı pazarlamada kullanılan yöntemlerde, beyinde aktivite gösteren bölgeler ele alınmakta ve bu alanlardaki aktivite yoğunluğuna göre iletişim mesajlarının etkinliği değerlendirilmekte ve en başarılı görsel, işitsel ve içeriksel uygulama, mesaj olarak kullanılmaktadır.  Üsküdar Üniversitesi’nin davranış sağlığı ve bilimleri alanında sahip olduğu uzmanlık, İletişim Fakültesini benzerlerinden farklı kılmaktadır. Fakültemiz, iletişim eğitimi açısından, mesajlarının tasarlanması sürecinde, Üsküdar Üniversitesi’nin klinik ve uygulamalı psikoloji alanındaki uzmanlığından beslenecek bir eğitim modeli ile ülkemizde bir ilki gerçekleştirmektedir.”

“Üsküdar Üniversitesi İletişim Günleri”

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi farklı eğitim anlayışını sektöre de taşıyor. Üsküdar Üniversitesi İletişim Günleri bu yıl ilk defa gerçekleşti. Etkinlikte Nöropazarlama ve İK alanında dünyaca ünlü isimler Üsküdar Üniversitesi İletişim Günlerinde konuşmacı olarak yer aldı.

İletişim Günlerini her sene düzenleyeceklerini belirten Prof. Dr. İzzet Bozkurt; “ Bu yıl ilk defa gerçekleştirdiğimiz ve Harvard Üniversitesi Öğretim Üyesi Mike Dean gibi önemli isimleri ağırladığımız İletişim Günleri’nde öğrencileri ve profesyonelleri buluşturduk. Öğrencilerimize dünyadaki yenilikleri sunmanın yanı sıra sektör profesyonelleriyle buluşturmayı amaçladık. Bu amaca da ilk etkinliğimizde ulaştık. Hem öğrencilerimiz hem de profesyonel çalışanlar İletişim Günleri’ne büyük bir ilgi gösterdi. Fakültemiz bu yıl da etkinliklerini yoğun olarak sürdürecek” dedi.

İletişim Fakültesi bölümleri;

·        İletişim Bilimleri ve Medya

·        Yeni Medya ve İletişim

·        Reklam Tasarımı ve İletişimi