Pazarlama Devleri Üsküdar Üniversitesinde Nöropazarlamayı Konuşacak
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi bu yıl ilkini gerçekleştirdiği İletişim Günlerinde iki önemli zirveye ev sahipliği yapıyor. 3 Nisanda başlayacak etkinliğin ilk gün konusu ise Nöropazarlama.
Nöro bilim ve pazarlama kavramlarını birleştiren yeni bir disiplin olarak kabul edilen Nöropazarlama kavramı, multidisipliner bir eğitim anlayışıyla davranış odaklı çalışmalar yapan Üsküdar Üniversitesinde ele alınıyor. Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İzzet Bozkurtun Dünden Bugüne Pazarlama başlıklı sunumuyla başlayacak zirvede Türkiyeden ve yurtdışından önemli konuklar ağırlanacak. Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Nöropazarlama başlıklı zirvede, ikna edici iletişim için örtülü iletişimin önemi konusunda çalışmalar yürüten Business and Information Technology School Öğretim Üyesi Dr. Christian Chlupsa, Romanyanın ilk nöropazarlama araştırma merkezi olan Buyer Brain şirketinin Kurucu Ortağı Ana Iorga, Türkiyede reklam ve pazarlama çalışmaları ve incelemeleriyle tanınan Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ali Atıf Bir, pazarlama alanındaki akademik çalışmalarıyla tanınan, Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar kitabının yazarı, Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İzzet Bozkurt, nöropsikiyatri alanında önemli çalışmalara imza atmış Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Oğuz Tanrıdağ, tüketici davranışları konusunda çeşitli araştırmalar yürüten nörobilim uzmanı ve Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Cumhur Taş konuşmacı olarak yer alacak. Etkinliğin ikinci gününde ise Harvard Üniversitesi işbirliği ile İletişim Odaklı Yetenek Yönetimi zirvesi yapılacak.
Üsküdar Üniversitesi I. İletişim Günlerini, davranış bilimlerine odaklanmış tematik bir üniversite olarak düzenlemekten dolayı gurur duyduklarını belirten Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İzzet Bozkurt; Üsküdar Üniversitesi, İletişim Fakültesi olarak sektörün gelişimine katkıda bulunmak, dünyadaki gelişmeleri yakından takip edebilmek ve bundan dolayı öğrencilerin de gelişimlerine katkıda bulunmak adına bu ve benzeri etkinlikleri sürdüreceklerini belirtti. Prof. Dr. İzzet Bozkurt konuyla ilgili olarak; Nöropazarlama kavramı ilk defa Harvard Üniversitesi tarafından ortaya atıldı. Tüketicinin neye, nasıl karar verdiğini, tüketim eğilimini bilimsel tekniklerle ölçen bir bilim dalı olarak geliştirildi. Bugün dünyada pek çok marka pazarlama stratejisini bu bilimsel verilerle oluşturuyor. Bu sene ilk defa düzenlediğimiz İletişim Günlerinde bu iki önemli ve güncel kavramı ele alarak ulusal ve uluslar arası, konusunda uzman isimleri bir araya getiriyoruz. Üsküdar Üniversitesinin eğitim vizyonu doğrultusunda da bu etkinliğimizi katılımcılara ücretsiz gerçekleştiriyoruz. Amacımız sektöre, eğitimcilere ve öğrencilere katkı sağlamak. Bu sene ve önümüzdeki yılarda da İletişim Fakültesi olarak ulusal ve uluslar arası böyle etkinlikleri gerçekleştirmeyi sürdüreceğiz dedi.
Katılımın ücretsiz olduğu etkinlikte; Nöropazarlama -Örtülü İletişimde Yeni Fırsatlar, Tüketici Gözüyle Pazarlama gibi konular ele alınacak.
Kayıt ve ayrıntılı program bilgisi için: https://ifig.uskudar.edu.tr/uploads/archive/2014.pdf