Popüler Kültür Çalışma Grubu
İF /Halkla İlişkiler ve Tanıtım
İF / Gazetecilik
Araştırma Odağı
Popüler Kültür Çalışmaları Grubu, popüler kültürü anlamak üzerine veri temelli çalışmalar gerçekleştirmeyi hedeflemektedir. Kültürün tanımlanmasının zorluğu bu karmaşık kavramı anlamak ve anlamlandırmak zorluğuna işaret etmektedir, öte yandan bu alanda ölçümleme yapılmasına yönelik çalışmalar kavramın anlaşılmasını kolaylaştırmak açısından önemlidir. Bu ihtiyaçtan yola çıkan çalışma grubumuz kültürün önemli alt alanlarından biri olan popüler kültüre dair bağlam, hedef kitle ve etki odağında araştırmalar gerçekleştirmeyi ana amaç edinmiştir.
Misyon
Kitle iletişim araçları ve popüler kültür ilişkisini güncel bağlamda ele almak
Popüler kültürü retrospektif olarak araştırmak ve analiz etmek
Popüler kültür ve hedef kitle ilişkisine dair araştırmalar gerçekleştirmek
Popüler kültür odağında etki araştırmaları gerçekleştirmek
Vizyon
Popüler kültür odaklı arşiv çalışmalarına katkıda bulunmak
Popüler kültüre dair ölçümlemeler gerçekleştirmek
Popüler kültür ve zeitgeist ilişkisini anlamlandırmak
WOS Kapsamına Giren Yayınların Sayısı : 0
Diğer Yayınların Sayısı : 2
-
ÇOK KANALLI TELEVİZYONA GEÇİŞ SÜRECİNDE TÜRK TELEVİZYONLARINA DAİR RETROSPEKTİF BİR ÇALIŞMA
Yayın adı: İNİF E - Dergi
Doi: 10.47107/inifedergi.1151035
Tarih: 11.2022
-
A Retrospective Study On Turkish Televisions In Times Of Multi Channel Broadcastıng
Yayın adı: İNİF E - Dergi
Doi: 10.47107/inifedergi.1151035
Tarih: 10.2022
-
Çok Kanallı Televizyona Geçiş Odağında Televizyon Tarihi ve Güncel Yeni Medya Ortamlarının Karşılaştırmalı Örnek Olay Analizi
Kongre-Konferans Adı: CIDA 2022 3rd Communication in the Digital Age Symposium
Tarih: 12.10.2022
Katılımcı(lar): Doç. Dr. Pınar ASLAN
-
TÜRK TELEVİZYONLARINA DAİR RETROSPEKTİF BİR İNCELEME: 1990-1992 YILLARI ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Kongre-Konferans Adı: 5. Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2022
Tarih: 16.05.2022
Katılımcı(lar): Doç. Dr. Pınar ASLAN
-
Değişen Dünyada Kitle İletişim Araçları: Afet Dönemlerinde Televizyon Yayıncılığı
Kongre-Konferans Adı: 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu
Tarih: 17.05.2023
Katılımcı(lar): Arş. Gör. Hakan KOLUMAN
-
Değişen Dünyada Kitle İletişim Araçları: Afet Dönemlerinde Televizyon Yayıncılığı
Kongre-Konferans Adı: 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu
Tarih: 16.05.2023
Katılımcı(lar): Arş. Gör. Hakan KOLUMAN, Doç. Dr. Pınar ASLAN