Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar kitapçılarda
Rekabetin arttığı günümüzde iletişim bombardımanına maruz kalan tüketicilerin markalara ve pazarlama araçlarına gösterdiği ilgi günden güne azalıyor. Azalan bu ilgi ise markaların sonunu hazırlıyor. Durağanlaşan tüketici ilişkilerini yeniden canlandırmak mümkün. Marka Profesörü İzzet Bozkurt Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar isimli yeni çıkan kitabında marka ile tüketici ilişkilerini yeniden canlandıracak strateji ve çözümleri sunuyor.
Reklam, marka, pazarlama, pazarlama iletişimi, siyasal pazarlama ve konumlandırma gibi konularda bugüne kadar önemli çalışmalarda bulunan Üsküdar Üniversitesi Rektör Yardımcısı, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İzzet Bozkurt, Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar isimli kitabını okuyucuyla buluşturdu.
Günümüzün iletişim bombardımanı altındaki toplumunda tüketicilerin markalara ve pazarlama araçlarına gösterdiği ilginin her geçen gün daha da azaldığına vurgu yapan Prof. Dr. İzzet Bozkurt, tüketicinin bir markaya ilgisini yitirmesinin o marka açısından sonun başlangıcı anlamına geldiğini kaydetti.
Marka iletişiminde durağanlaşan tüketici ilişkilerini canlandıran yeni yaklaşımlar, farklı ve etkili stratejik çözümlerin dünyada mucizevi sonuçlar doğurabildiğini hatırlatan Bozkurt, MediaCat yayınlarından okuyucusuyla buluşan son kitabıyla bu dokunuşları anlattığını belirtti.
Kitapta mucizeler yaratan yeni yaklaşımlar uygulamadaki örnekleriyle anlatılıyor.
Mobil pazarlama, sosyal pazarlama, dijital pazarlama ve nöropazarlama gibi tüketici odaklı pazarlama iletişimi unsurlarından ürün yerleştirme, gerilla pazarlama ve advertorial gibi yeni pazarlama iletişimi stratejilerine kadar geniş bir yelpazede çağdaş pazarlama iletişiminin esasları ve en iyi örnekleri kitapta ele alınıyor.
Bu kitap marka ile tüketici ilişkilerini yeniden canlandıracak strateji ve çözümleri sunuyor.