Facebook Pixel Code

Start Off 4 gerçekleştirildi



Üsküdar Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Direktörlüğü ile Endüstri ve Liderlik Kulübü’nün düzenlediği “Start Off 4” etkinliği gerçekleştirildi. Etkinliğe L’Oreal Paris Satış Müdürü Ali Çiftçi ve Yataş ticari ürünler satın alma yöneticisi Erdinç Uzunhan konuk oldu.

Üsküdar Üniversitesi Merkez Yerleşke’ de gerçekleşen etkinlik 2 oturum olarak düzenlendi. 1’inci Oturumda L’Oreal Paris Satış Müdürü Ali Çiftçi 2’inci oturumda ise Yataş Ticari Satın Alma Yöneticisi Erdinç Uzunhan öğrencilere önemli bilgiler paylaştı.



“Yaşlılığın yüzde 90 sebebi güneş” 

L’oreal Paris Satış Müdürü Ali Çiftçi L’Oreal Paris’in dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi olduğunu, yıllık yaklaşık 26 Milyar Euro kadar bir cirosu olduğunu belirtti.

Şirketin dünya sermayesinde 60’ıncı sırada olduğunu ifade eden Çiftçi “80 binin üzerinde çalışanı var ve 150 ülkede bulunmakta. Bu arada dünyadaki tüm öğrencilerin tercih ettiği 8’inci sıradaki firma. Türkiye’de şuan eşitleyemedik ama cinsiyet eşitliğinde 1. sıradayız. L’Oreal Paris’in global olarak satılan toplam 34 markası var” şeklinde konuştu.

Mottolarının, güzelliğe sağlık katmak olduğunu ifade eden Çiftçi yaşlılığın yüzde 90 sebebinin güneş olduğunu, iyi korunmak gerektiği ile ilgili tavsiye verdi.

“İletişime geçtiğiniz insana göre moda girmeniz gerekecek”

Ürünlerin satışını santrafora benzettiğini söyleyen Ali Çiftçi “herkes ürünün satılması için çalışıyor ve o ürün satıldığında herkes seviniyor, rahatlıyor. Santrafor da o golü attığında herkes sevinir” dedi.

Tiyatrodan da örnek veren Çiftçi “İletişime geçtiğiniz insana göre moda girmeniz gerekecek, karşınıza üzgün, mutlu veya stresli inanlar çıkacak ve hepsine ayak uydurmanız gerekecek. En önemlisi de insanları dinlemeniz lazım” dedi.

En zor şeyin insanların cebinden para almak oluğunu belirten Çiftçi insanların satışçılara antipatileri olduğunu ve bunun için ilk önce onları anlamak sonra onların dilinden konuşmak en son da ihtiyaçlarını onlara söyletmek gerektiğini söyledi.



“Satın alma Brezilya dizisine benzer”

Yataş ticari ürünler satın alma yöneticisi Erdinç Uzunhan ise satın almanın 3 ana kriterinin sürdürülebilir kalite, kontrol edilebilir maliyet ve yönetilebilir termin olduğunu belirtti. Uzunhan, “iyi bir satın alma için iyi bir strateji gereklidir. Satın alma güzel ama Brezilya dizisine benzer sabah başka akşam bambaşka” dedi.  

“Rakibinizden bir fark yaratın”

İtibarın saygı duyularak, iz bırakarak, zamana ayak uydurarak, yönetilebileceğini söyleyen Uzunhan herkese kendi tarzlarını ortaya koymasını tavsiye etti ve günün konuşmasının mottosu “Rakibinizden bir fark yaratın.” oldu.

Programın sonunda L’Oreal Paris Satış Müdürü Ali Çiftçi ve Yataş Ticari Ürünler Satın Alma Yöneticisi Erdinç Uzunhan’a katılımlarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.

 


 

Üsküdar Haber Ajansı (ÜHA)