Faruk Atasoy: “Durgunluk dönemlerinde reklam yapmak makroekonomik açıdan önemli”


Faruk Atasoy: “Durgunluk dönemlerinde reklam yapmak makroekonomik açıdan önemli”

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Faruk Atasoy, Konya Ticaret Odasında “Durgunlukta Reklam ve Büyüme” başlığıyla bir konferans verdi.

Moderatörlüğünü, Selçuk Üniversitesinden Prof. Dr. Hüseyin Altunbaş’ın yaptığı konferansta Atasoy, durgunluk dönemlerinde reklam yapmanın makroekonomik açıdan da önemli olduğunu söyledi. Yaklaşık 3,5 saat süren programda Atasoy, şirketlerin piyasa payı arttırmasına olanak verdiğini tanık olduğu örnek vakalarla anlattı.

Faruk Atasoy: “Durgunluk dönemlerinde reklam yapmak makroekonomik açıdan önemli” 2

Markalaşma ve marka olmak, katma değeri yüksek markalı ürün ihracatı için turistik değerler dışında bir Türkiye markası yaratmanın gerekliliği, şehir markalaşması gibi ana konuların yanı sıra, şirket ilgililerinden gelen çok sayıda soru da Atasoy tarafından yanıtlandı.

Türkiye’nin en köklü reklam ve PR ajanslarında uzun yıllar yöneticilik yapan Faruk Atasoy reklam, marka, siyasal reklam konularındaki deneyim ve bilgi birikimini şimdilerde Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileriyle ve Üsküdar Üniversitesi Nöropazarlama yüksek lisans öğrencileriyle paylaşmaya devam ediyor.

Atasoy’un reklamcılık, marka ve siyasal reklam alanında yapmış olduğu çok sayıda profesyonel çalışma bulunmakta. Atasoy alandaki profesyonel çalışmalarını da hala sürdürüyor.

Faruk Atasoy: “Durgunluk dönemlerinde reklam yapmak makroekonomik açıdan önemli” 3
 

Üsküdar Haber Ajansı (ÜHA)