Şükrü GÜLER

Şükrü GÜLER

ORCID0000-0003-3482-5417

Dr. Öğr. Üyesi

İF / Halkla İlişkiler ve Tanıtım

BM Hedef 4BM Hedef 9BM Hedef 11BM Hedef 12BM Hedef 17
Bizi Değerlendir

Akademik Bağlantılar

Google Scholar
Citations:46
h-index:2
i10-index:1
YÖK

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler
Kurumsal İletişim
Kurumsal İtibar
Kriz İletişimi
Kurumsal Reklamcılık

Kısa Özgeçmiş

1989 yılında doğmuştur. 2013 yılında Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü’nde lisans eğitimini tamamlamıştır. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Bölümü’nde Yüksek Lisans Programı’ndan 2016 yılında mezun olmuştur. 2020 yılında, Marmara Üniversitesi Reklamcılık ve Tanıtım Ana Bilim Dalı’nda doktora derecesini almıştır.

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

Anadolu Üniversitesi

2013

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi

2016

Doktora

Marmara Üniversitesi

2020

Dr. Öğretim Üyesi

Üsküdar Üniversitesi

2021

Yönetilen Lisansüstü Tezler

Toplam: 4

1

Çevresel Sürdürülebilirlik İletişiminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Instagram Paylaşımlarına Yönelik Bir Analiz
2025

2

E-Ticaret Uygulamalarından Gelen Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Yaklaşımı: Farklı Kuşaklara Yönelik Bir Araştırma
2025

3

Spor Sponsorluklarında Markaların Sponsor Olma Kriterlerinin Takım Sponsorluğu, Bireysel Sponsorluk ve Turnuva Sponsorluğu Bağlamında İncelenmesi
2024

4

Sivil Toplum Kuruluşlarının Hayvan Hakları İçerikli Afişlerinin Dikkat Çekicilik Ekseninde Eye Tracking Tekniği ile İncelenmesi: Haytap Örneği
2023

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 9

1

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MESAJA YÖNELİK TÜKETİCİ TEPKİSİ: ÖLÜNCE BENİ KİM YIKAYACAK MESAJLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME
2025

2

E-Ticaret Uygulamalarının Gönderdiği Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Tutumu
2024

3

TÜRKİYE’DE E-PAZARYERLERİNİN İNDİRİM DÖNEMLERİNDEKİ SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME
2022

4

PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME
2021

5

Kurumsal İletişim Mecrası Olarak Kurumsal Dergiler: Opet Kilometre Dergisine Yönelik Bir İnceleme
2021

6

Kurumsal Mesajı Destekleyen Bir Unsur Olarak Kurumsal Öyküler: Shell #StationStories Kampanyasına İlişkin Bir İnceleme
2020

7

Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme
2020

8

Marka Farkındalığı ve Doğal Reklam İlişkisine Yönelik Bir Değerlendirme
2019

9

Kurumsal Reklamın Dijital Yansımaları: Peak Reklamı Üzerine Bir İnceleme
2019

İdari Faaliyetler

Toplam: 11

1

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2025

2

Dijital Platform Araştırmaları Çalışma Grubu
2025

3

Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2024

4

Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu
2023

5

Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü)
2021

6

Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu
2021

7

31-40 Öğrenci Danışmanlığı
2021

8

Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyon Başkanı
2019

9

Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu
2019

10

Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı
2018

11

Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu
2016

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 10

1

Mezuniyet Projesi II
LISANS / 2024

2

Halkla İlişkiler Mecraları ve Planlaması
LISANS / 2024

3

Halkla İlişkiler Kampanyaları II
LISANS / 2024

4

İtibar Yönetimi
LISANSUSTU / 2024

5

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Akademik Etik
LISANSUSTU / 2024

6

Mezuniyet Projesi I
LISANS / 2024

7

Halkla ilişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar
LISANS / 2024

8

Dijital Pazarlama
LISANS / 2024

9

Digital Marketing
LISANS / 2024

10

Halkla İlişkilere Giriş
LISANS / 2024