Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
1989 yılında doğmuştur. 2013 yılında Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü’nde lisans eğitimini tamamlamıştır. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Bölümü’nde Yüksek Lisans Programı’ndan 2016 yılında mezun olmuştur. 2020 yılında, Marmara Üniversitesi Reklamcılık ve Tanıtım Ana Bilim Dalı’nda doktora derecesini almıştır.
Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar
Lisans
Anadolu Üniversitesi
2013
Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi
2016
Doktora
Marmara Üniversitesi
2020
Dr. Öğretim Üyesi
Üsküdar Üniversitesi
2021
Yönetilen Lisansüstü Tezler
Toplam: 4
Çevresel Sürdürülebilirlik İletişiminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Instagram Paylaşımlarına Yönelik Bir Analiz2025
E-Ticaret Uygulamalarından Gelen Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Yaklaşımı: Farklı Kuşaklara Yönelik Bir Araştırma2025
Spor Sponsorluklarında Markaların Sponsor Olma Kriterlerinin Takım Sponsorluğu, Bireysel Sponsorluk ve Turnuva Sponsorluğu Bağlamında İncelenmesi2024
Sivil Toplum Kuruluşlarının Hayvan Hakları İçerikli Afişlerinin Dikkat Çekicilik Ekseninde Eye Tracking Tekniği ile İncelenmesi: Haytap Örneği2023
Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım
Toplam: 9
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MESAJA YÖNELİK TÜKETİCİ TEPKİSİ: ÖLÜNCE BENİ KİM YIKAYACAK MESAJLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2025
E-Ticaret Uygulamalarının Gönderdiği Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Tutumu2024
TÜRKİYE’DE E-PAZARYERLERİNİN İNDİRİM DÖNEMLERİNDEKİ SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2022
PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2021
Kurumsal İletişim Mecrası Olarak Kurumsal Dergiler: Opet Kilometre Dergisine Yönelik Bir İnceleme2021
Kurumsal Mesajı Destekleyen Bir Unsur Olarak Kurumsal Öyküler: Shell #StationStories Kampanyasına İlişkin Bir İnceleme2020
Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme2020
Marka Farkındalığı ve Doğal Reklam İlişkisine Yönelik Bir Değerlendirme2019
Kurumsal Reklamın Dijital Yansımaları: Peak Reklamı Üzerine Bir İnceleme2019
İdari Faaliyetler
Toplam: 11
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2025
Dijital Platform Araştırmaları Çalışma Grubu2025
Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2024
Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu2023
Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü)2021
Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu2021
31-40 Öğrenci Danışmanlığı2021
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyon Başkanı2019
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu2019
Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı2018
Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu2016
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
Toplam: 10

