Research Areas
Short CV
He was born in 1989.In 2013, he completed his undergraduate education at Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, Department of Communication Design and Management. He graduated from Marmara University, Institute of Social Sciences, Department of Public Relations in 2016. In 2020, he received his doctorate degree from Marmara University, Department of Advertising and Publicity.
Education & Academic Titles
Bachelor's Degree
Anadolu Üniversitesi
2013
Master's Degree
Marmara Üniversitesi
2016
Doctorate
Marmara Üniversitesi
2020
Assistant Professor
Üsküdar Üniversitesi
2021
Supervised Graduate Theses
Total: 4
Çevresel Sürdürülebilirlik İletişiminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Instagram Paylaşımlarına Yönelik Bir Analiz2025
E-Ticaret Uygulamalarından Gelen Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Yaklaşımı: Farklı Kuşaklara Yönelik Bir Araştırma2025
Spor Sponsorluklarında Markaların Sponsor Olma Kriterlerinin Takım Sponsorluğu, Bireysel Sponsorluk ve Turnuva Sponsorluğu Bağlamında İncelenmesi2024
Sivil Toplum Kuruluşlarının Hayvan Hakları İçerikli Afişlerinin Dikkat Çekicilik Ekseninde Eye Tracking Tekniği ile İncelenmesi: Haytap Örneği2023
Academic Activities > Congress - Conference Participation
Total: 9
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE MESAJA YÖNELİK TÜKETİCİ TEPKİSİ: ÖLÜNCE BENİ KİM YIKAYACAK MESAJLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2025
E-Ticaret Uygulamalarının Gönderdiği Anlık Bildirimlere Yönelik Tüketici Tutumu2024
TÜRKİYE’DE E-PAZARYERLERİNİN İNDİRİM DÖNEMLERİNDEKİ SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2022
PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME2021
Kurumsal İletişim Mecrası Olarak Kurumsal Dergiler: Opet Kilometre Dergisine Yönelik Bir İnceleme2021
Kurumsal Mesajı Destekleyen Bir Unsur Olarak Kurumsal Öyküler: Shell #StationStories Kampanyasına İlişkin Bir İnceleme2020
Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme2020
Marka Farkındalığı ve Doğal Reklam İlişkisine Yönelik Bir Değerlendirme2019
Kurumsal Reklamın Dijital Yansımaları: Peak Reklamı Üzerine Bir İnceleme2019
Administrative Activities
Total: 11
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2025
Dijital Platform Araştırmaları Çalışma Grubu2025
Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2024
Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu2023
Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü)2021
Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu2021
31-40 Öğrenci Danışmanlığı2021
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyon Başkanı2019
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu2019
Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı2018
Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu2016
Education and Teaching Activities
Total: 10

