Şükrü GÜLER,

Assistant Professor

sukru.guleruskudar.edu.tr

(0216) 400 2222 / 2964

ORCID: 0000-0003-3482-5417

Citation : 36 | h-index : 2 | i10-index : 1


Research Fields

public relations, corporate communication, corporate reputation, crisis communication, corporate advertising

UN Sustainable Development Goal Labels Matching with Research Fields

9 11 12 17

Short CV

He was born in 1989.In 2013, he completed his undergraduate education  at  Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, Department of Communication Design and Management. He graduated from Marmara University, Institute of Social Sciences, Department of Public Relations in 2016. In 2020, he received his doctorate degree from Marmara University, Department of Advertising and Publicity.

read more

Education Status & Academic Titles

2013

Undergraduate Degree

Anadolu Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi

2016

Master Degree

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler

2020

Doctorate

Marmara Üniversitesi Reklamcılık ve Tanıtım

Supervised Graduate Theses

  1. Spor Sponsorluklarında Markaların Sponsor Olma Kriterlerinin Takım Sponsorluğu, Bireysel Sponsorluk ve Turnuva Sponsorluğu Bağlamında İncelenmesi, 2024.
  2. Sivil Toplum Kuruluşlarının Hayvan Hakları İçerikli Afişlerinin Dikkat Çekicilik Ekseninde Eye Tracking Tekniği ile İncelenmesi: Haytap Örneği, 2023.

Academic Activities > Publications

(Other Scientific Publications) Toplam: 7

Kurumsal İletişimde Podcast: Bankaların Podcast Kanallarına Yönelik Bir İnceleme

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (2023)

PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi (2022)

Maradona as a Versatile Media Figure: A Study on Turkish Press

Funes. Journal of Narratives and Social Sciences (2021)

Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi (2020)

Diital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygalamalar İlişkisi

Global Media Journal TR Edition (2017)

Academic Activities > Book - Book Chapter

(Other) Toplam: 1
  1. Dijital Çağda Kurumsal Reklam, Şükrü GÜler, , DETAY YAYINCILIK, 2019

Academic Activities > Congress - Conference Participation

  1. 9.Uluslararası İletişim Günleri, 2022.
  2. 8. Uluslararası İletişim Günleri, 2021.
  3. 4th International Cultural Informatics, Communication & Media Studies, 2021.
  4. 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 2020.
  5. 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 2020.
  6. 3. Uluslararası Yönetim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2019.
  7. 6. Uluslararası İletişim Günleri, 2019.

Administrative Activities

  1. Komisyon Üyesi / Member of Commission, Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO), (2024 - Devam ediyor.)
  2. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership, Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu, (2023 - Devam ediyor.)
  3. Komisyon Başkanlığı / Head of Commission, Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü), (2021 - 2023)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission, Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu, (2021 - 2023)
  5. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 31-40 Öğrenci Danışmanlığı, (2021 - Devam ediyor.)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission, Ders Programı Hazırlama Komisyonu, (2019 - 2021)
  7. Komisyon Üyesi / Member of Commission, Sınav Programı Hazırlama Komisyonu, (2019 - 2021)
  8. Ü.Ü. Basılı ve Çevrimiçi Süreli Yayın Editör Yardımcılığı (Co-editor), Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı, (2018 - Devam ediyor.)
  9. Komisyon Üyesi / Member of Commission, Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu, (2016 - 2021)

Education and Training Activities