Özgül DAĞLI

Özgül DAĞLI

ORCID0000-0002-3173-9196

Prof.Dr.

İF / Reklamcılık - Bölüm Başkanı

BM Hedef 3BM Hedef 4BM Hedef 5BM Hedef 9BM Hedef 12BM Hedef 13
Bizi Değerlendir

Akademik Bağlantılar

Google Scholar
Citations:113
h-index:6
i10-index:4

Araştırma Alanları

Reklam Kampanyaları
Reklam Yazarlığı
Reklam Araştırmaları
İkna
Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Kısa Özgeçmiş

Doktora tezini, 2008 yılında tamamlayan Dağlı’nın konusu “Televizyon Reklamlarında Metafor Kullanımı”dır. Akademik kariyerine, ilk olarak Anadolu Üniversitesi’nde Araştırma Görevlisi olarak başlayan Prof. Dağlı, günümüzde Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünün başkanlığını üstlenmektedir. Dağlı’nın çalışma alanları arasında; reklamcılık, reklam yazarlığı, reklamda yaratıcı süreçler , nöropazarlama, marka yapılandırma süreci, tüketici satın alma kararlarında duyular ve deneyimlerin rolü gibi konular yer almaktadır.

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

Anadolu Üniversitesi

1999

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi

2002

Doktora

Anadolu Üniversitesi

2008

Doçent

Üsküdar Üniversitesi

2017

Yönetilen Lisansüstü Tezler

Toplam: 5

1

INSTAGRAM AKIMLARININ MARKALARIN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİNE YANSIMALARININ YÖNETİM SEVİYESİNDE İNCELENMESİ
2024

2

NÖROPAZARLAMA YAKLAŞIMINDA SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGILARIN REKLAM DEĞERİNE VE MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ
2021

3

FARMASÖTİK İLAÇ REKLAMLARINDA NÖROPAZARLAMA TEKNİKLERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDAKİ YERİ: WORLD MEDİCİNE ÖRNEĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRME
2021

4

Farmasötik İlaç Reklamlarında Nöropazarlama Tekniklerinin Tüketici satın alma Kararlarındaki Yeri: "World Medicine" Örneği kapsamında Değerlendirme
2021

5

TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ MASKOTLARIN NÖROPAZARLAMA YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ: GALVANİK DERİ İLETKENLİĞİ VE YÜZ KODLAMA ANALİZİ
2020

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 10

1

THE ROLE OF ADVERTISING IN THE RELATIONSHIP BETWEEN SUSTAINABILITY AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
2025

2

EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION
2024

3

A NETNOGRAPHIC ANALYSIS OF CYBERBULLIES' ONLINE FLAMING BEHAVIOURS TOWARDS CELEBRITY BRAND MANAGEMENT PROCESSES: THE CASE OF MERVE DIZDAR, WHO RECEIVED AN AWARD AT THE CANNES FILM FESTIVAL
2024

4

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

5

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

6

Alışverişçi Pazarlaması ve Göz İzleme Tekniği: Dijitalleşen Perakende Ortamlarında Göz İzleme Tekniğinin Yeri ve Önemi.
2020

7

Sağlık İletişimi Çalışmalarında Kamu Spotları ve Yeni Medya Reklamlarının Yeri.
2020

8

FROM MAKE-UP TO NO MAKE-UP: THE DISCOURSE BEHIND THE COSMETIC ADVERTISEMENTS ON SOCIAL MEDIA
2019

9

Netnography: a review and suggestions for future marketing communications research
2018

10

Netnography: A Review and Suggestions For Future Marketing Communications Research
2018

İdari Faaliyetler

Toplam: 13

1

ÜSÇÖZÜM Müdür Yardımcısı
2025

2

Fakülte Disiplin Komisyonu
2024

3

Bologna Komisyonu
2023

4

Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu
2023

5

Laboratuvar Komisyonu
2023

6

Uygulama ve Araştırma Merkezi
2021

7

Eğitim Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2021

8

Kalite Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2021

9

Akreditasyon Komisyonu
2021

10

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2019

11

Bologna Bölüm Koordinatörlüğü
2019

12

Reklam Tasarımı ve İletişimi
2018

13

Fakülte Kurulu Üyeliği
2018

Bilimsel Üyelikler

Toplam: 1

1

Etkileşim dergisi Bilim Danışma Kurulu üyeliği
2024

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 12

1

Üniversite Kültürü II
LISANS / 2024

2

Reklamcılık ve Pazarlama
LISANS / 2024

3

Yenilikçi ve Yaratıcı Düşünme Teknikleri
LISANS / 2024

4

Marka Yönetimi
LISANS / 2024

5

Üniversite Kültürü I
LISANS / 2024

6

Mezuniyet Projesi I
LISANS / 2024

7

Reklamda Yaratıcılık
LISANS / 2024

8

Creativity in Advertising
LISANS / 2024

9

Pazarlama İletişimi
LISANS / 2024

10

Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka
LISANSUSTU / 2024

11

Bütünleşik Pazarlama İletişimi
LISANS / 2024

12

Bütünleşik Pazarlama İletişimi
LISANSUSTU / 2024