Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
Doktora tezini, 2008 yılında tamamlayan Dağlı’nın konusu “Televizyon Reklamlarında Metafor Kullanımı”dır. Akademik kariyerine, ilk olarak Anadolu Üniversitesi’nde Araştırma Görevlisi olarak başlayan Prof. Dağlı, günümüzde Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünün başkanlığını üstlenmektedir. Dağlı’nın çalışma alanları arasında; reklamcılık, reklam yazarlığı, reklamda yaratıcı süreçler , nöropazarlama, marka yapılandırma süreci, tüketici satın alma kararlarında duyular ve deneyimlerin rolü gibi konular yer almaktadır.
Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar
Lisans
Anadolu Üniversitesi
1999
Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi
2002
Doktora
Anadolu Üniversitesi
2008
Doçent
Üsküdar Üniversitesi
2017
Yönetilen Lisansüstü Tezler
Toplam: 5
INSTAGRAM AKIMLARININ MARKALARIN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİNE YANSIMALARININ YÖNETİM SEVİYESİNDE İNCELENMESİ2024
NÖROPAZARLAMA YAKLAŞIMINDA SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGILARIN REKLAM DEĞERİNE VE MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ2021
FARMASÖTİK İLAÇ REKLAMLARINDA NÖROPAZARLAMA TEKNİKLERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDAKİ YERİ: WORLD MEDİCİNE ÖRNEĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRME2021
Farmasötik İlaç Reklamlarında Nöropazarlama Tekniklerinin Tüketici satın alma Kararlarındaki Yeri: "World Medicine" Örneği kapsamında Değerlendirme2021
TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ MASKOTLARIN NÖROPAZARLAMA YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ: GALVANİK DERİ İLETKENLİĞİ VE YÜZ KODLAMA ANALİZİ2020
Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım
Toplam: 10
THE ROLE OF ADVERTISING IN THE RELATIONSHIP BETWEEN SUSTAINABILITY AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE2025
EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION2024
A NETNOGRAPHIC ANALYSIS OF CYBERBULLIES' ONLINE FLAMING BEHAVIOURS TOWARDS CELEBRITY BRAND MANAGEMENT PROCESSES: THE CASE OF MERVE DIZDAR, WHO RECEIVED AN AWARD AT THE CANNES FILM FESTIVAL2024
Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption2024
Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption2024
Alışverişçi Pazarlaması ve Göz İzleme Tekniği: Dijitalleşen Perakende Ortamlarında Göz İzleme Tekniğinin Yeri ve Önemi.2020
Sağlık İletişimi Çalışmalarında Kamu Spotları ve Yeni Medya Reklamlarının Yeri.2020
FROM MAKE-UP TO NO MAKE-UP: THE DISCOURSE BEHIND THE COSMETIC ADVERTISEMENTS ON SOCIAL MEDIA2019
Netnography: a review and suggestions for future marketing communications research2018
Netnography: A Review and Suggestions For Future Marketing Communications Research2018
İdari Faaliyetler
Toplam: 13
ÜSÇÖZÜM Müdür Yardımcısı2025
Fakülte Disiplin Komisyonu2024
Bologna Komisyonu2023
Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu2023
Laboratuvar Komisyonu2023
Uygulama ve Araştırma Merkezi2021
Eğitim Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Kalite Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Akreditasyon Komisyonu2021
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2019
Bologna Bölüm Koordinatörlüğü2019
Reklam Tasarımı ve İletişimi2018
Fakülte Kurulu Üyeliği2018
Bilimsel Üyelikler
Toplam: 1
Etkileşim dergisi Bilim Danışma Kurulu üyeliği2024
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
Toplam: 12


