Doç.Dr. Özgül DAĞLI

İF / Reklamcılık - Bölüm Başkanı

ozgul.dagliuskudar.edu.tr

(0216) 400 22 22 2982

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-3173-9196

Citation : 46 | h-index : 3 | i10-index : 2


Kısa Özgeçmiş

Özgül Dağlı lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Sanatları Bölümünde 1999 yılında tamamlamıştır. Yüksek Lisans ve Doktora eğitimini de aynı üniversitenin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim dalında tamamlamıştır. Doktora tezini 2008 yılında tamamlayan Dağlı’nın konusu “”Televizyon Reklamlarında Metafor Kullanımı”” dır. Akademisyenlik hayatına ilk olarak Anadolu Üniversitesinde Araştırma Görevlisi olarak başlayan Dağlı, halen Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümünde Yardımcı Doçent olarak çalışmaktadır. Dağlı’’nın çalışma alanları arasında; Reklamcılık, Reklam Yazarlığı, Reklamda Yaratıcı Süreçler ,  Nöropazarlama, Marka Yapılandırma Süreci, Tüketici Satın Alma Kararlarında Duyular ve Deneyimlerin Rolü  gibi konular yer almaktadır.

Devamı

Öğrenim Durumu & Akademik Unvanlar

Akademik Faaliyetler > Kitap - Kitap Bölümü

  • Dijital Pazarlama ve Reklamda Hikaye Anlatımı: Hikayelerin ve Etkileşim Ortamlarının Reklam Yaratıcılığına Yansımaları, 2020.
  • Reklam Araştırmaları, 2019.
  • METAFORUN REKLAM YARATICI STRATEJİSİNE YANSIMALARI: REKLAM VAADİ VE ÇEKİCİLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, 2018.

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

  • 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020, 2020.
  • 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020, 2020.
  • 8 th International Conference on Communication,Media, technology and Design (ICCMTD) 2019, 2019.
  • International Management and Social Sciences Symposium, 2018.
  • International Management and Social Sciences Symposium, 2018.
  • International Management and Social Sciences Symposium, İstanbul, 2018.

İdari Faaliyetler

  • Komisyon Başkanlığı / Head of Commission, Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO), (2019 - Devam ediyor.)
  • Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 41 veya üzeri Öğrenci Danışmanlığı, (2019 - Devam ediyor.)
  • Komisyon Üyesi / Member of Commission, Etkinlik Komisyonu, (2019 - Devam ediyor.)
  • Koordinatör / Coordinator, Bologna Bölüm Koordinatörlüğü, (2019 - Devam ediyor.)
  • Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club, REKLAM VE MARKA KULÜBÜ, (2019 - Devam ediyor.)
  • Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club, UNİ BJK KULÜBÜ, (2019 - Devam ediyor.)
  • Bölüm Başkanlığı / Head of Department, Reklam Tasarımı ve İletişimi, (2018 - Devam ediyor.)

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

  • Reklamda Seçili Konular, (Lisans / 2019-2020 Güz)
  • Stratejik Reklam Planlaması, (Lisans / 2019-2020 Güz)
  • Reklam Dili, (Lisans / 2019-2020 Güz)
  • Pazarlama, (Yüksek Lisans / 2019-2020 Güz)
  • Reklamcılık ve Pazarlama, (Lisans / 2018-2019 Bahar)
  • Yenilikçi ve Yaratıcı Düşünme Teknikleri, (Lisans / 2018-2019 Bahar)
  • Reklama Giriş, (Lisans / 2018-2019 Bahar)
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, (Lisans / 2018-2019 Bahar)

* ISI Web of Science Core Collection

  • Science Citation Index
  • Arts & Humanities Citation Index
  • Science Citation Index Expanded
  • Social Sciences Citation Index
  • Emerging Sources Citation Index