Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
Nihal Toros NTAPIAPIS lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümünde 2001 yılında tamamlamıştır. Yüksek Lisans ve Doktora eğitimine ise Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümünde devam etmiştir.
Yüksek Lisans tezinin konusu “Örgüt İçi İletişimde Sosyodramanın Rolü”, doktora tezinin konusu ise “Alternatif Pazarlama Yöntemi Olarak Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkililiği Üzerine Bir Sektör Analizi”dir. A&B İletişim, Mövenpick Hotel İstanbul, Sofa Hotel ve Skytürk gibi şirketlerde görev yapmış olan Toros, akademisyenlik hayatına ilk olarak Aydın Üniversitesinde başlamıştır.
Halen Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünde Yardımcı Doçent olarak çalışmaktadır. Toros”un çalışma alanları arasında; Halkla İlişkiler, Alternatif Pazarlama Yöntemleri, Ağızdan Ağıza Pazarlama ve Viral Pazarlama gibi konular yer almaktadır.
Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar
Lisans
İstanbul Üniversitesi
2001
Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi
2004
Doktora
Marmara Üniversitesi
2009
Yönetilen Lisansüstü Tezler
Toplam: 4
Nöropazarlama Üzerine Bir Analiz Çalışması: Ülker Örneği2023
Valorant ve League of Legends Oyunlarının Nöropazarlama Açısından Analizi2021
Nöropazarlama Kavramı Üzerine İçerik Analizi Çalışması2021
YAZI KARAKTERİNİN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ2018
Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım
Toplam: 8
A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT2024
A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT2024
A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT2024
A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT2024
Understanding changing television broadcasting in the digital era: How TV Manage to Success Using Marketing?.2023
The Impact of Artificial Intelligence on Brand and Communication Strategy In Social Media2022
Telemedicine Marketing: Health Services Without Borders2021
Artırılmış Gerçekliğin Reklama ve Reklamcılığa Katkıları2019
Ödüller
Toplam: 7
Göç Eden Hayatlar projesi ile TRT Yeni Medya kategorisi birincilik ödülü2017
Göç Eden Hayatlar projesi ile Aydın Doğan Vakfı 3.lük ödülü2018
Danışmalığını yaptığım Güneşe Dokunan Kadınlar Projesi, Genç İletişimciler Yarışması Birincilik Ödülü'nü almaya hak kazanmıştır.2020
TRT Geleceğim İletişimcileri yarışmasında danışmanlığını yaptığım Güneşten Haber Var projesi birincilik ödülü aldım.2021
4 öğrencimle birlikte gerçekleştirdiğimiz Güneşten Haber Var isimli projemiz birincilik ödülüne layık görülmüştür.2021
Danışmanlığını yaptığım "Kadın Başına" isimli projemiz, ikincilik ile ödüllendirildi.2022
Danışmanlığını yaptığım Duymazdan Gelme projesi, TRT tarafından ikincilik ödülüne layık görüldü.2022
İdari Faaliyetler
Toplam: 11
Uluslararası Öğrenciler Akademik Komisyon Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü)2024
Etkinlik Komisyonu2024
Uluslararası Öğrenciler Akademik Komisyonu2024
Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu2023
Erasmus ve Dış İlişkiler Komisyonu2023
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2021
Engelli Öğrenci Birimi Komisyonu2021
Muafiyet Komisyonu2019
Fakülte Disiplin Komisyonu2019
Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2018
UNİ GS KULÜBÜ2015
Bilimsel Üyelikler
Toplam: 1
Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu Bilim Kurulu Üyeliği2022
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
Toplam: 11

