Özge UĞURLU, Ph.D
Assoc. Prof.
FC / Chair of Public Relations and Publicity Department / GSSS / Director of Public Relations and Advetising MA Program
Research Areas
Short CV
She is one of the two editors of the books "Digital Approaches in Communication Studies: Twitter" and "The Digital State of Games 1 - 2". In addition to public relations, Uğurlu Akbaş, whose studies focus on the topics of consumption philosophy, digital communication and digital game studies, has many papers and book chapters in Turkish and English, national and international in these fields.
Education & Academic Titles
Bachelor's Degree
Gazi Üniversitesi
2001
Master's Degree
Gazi Üniversitesi
2003
Doctorate
Gazi Üniversitesi
2008
Assistant Professor
Maltepe Üniversitesi
2009
Associate Professor
Üsküdar Üniversitesi
2022
Supervised Graduate Theses
Total: 6
SİYASAL PAZARLAMANIN SEÇİM SONUÇLARINA ETKİSİ: 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ2021
RTÜK Uygulamalarının Etkinliğinin Nöropazarlama Açısın-dan Değerlendirilmesi: İnternet Yayıncılığında RTÜK Uygulamaları2021
DİJİTALLEŞMENİN YAYINEVLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ2020
Dijitalleşmenin müzik endüstrisine etkileri: Spotify örneği2019
Oyun değer-dijital oyunlar ve kullanıcılar üzerine bir inceleme: To the moon örneği2018
Türkiye'de reklam filmlerinde hikaye anlatıcılığı kullanımı: 2017 Kristal Elma Festivali örneği2018
Academic Activities > Editorship
Total: 4
Academic Activities > Congress - Conference Participation
Total: 24
GENÇ KUŞAĞA YÖNELİK KOZMETİK MARKALARININ SÖYLEMLERİNDE KİMLİK, DUYGU ve PAZARLAMA2025
Sağlık Kurumlarında Şiddet ile Mücadelede Kriz Yönetimi: Risk mi, Çözüm mü?2025
ÜRETİM, YAYILIM VE DENEYİM ALANI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR2025
Rethinking Influencer Effect: How De influencing is Redefining Consumer Awareness2025
YAPAY ZEKÂYLA ÜRETİLEN İDEAL KADIN İMAJINA ELEŞTİREL BAKIŞ: ‘GÜZELLİK GERÇEK KALSIN’2024
Yapay Zekâyla Üretilen İdeal Kadın İmajına Eleştirel Bakış: ‘Güzellik Gerçek Kalsın2024
Yapay Zekâyla Üretilen İdeal Kadın İmajına Eleştirel Bakış: ‘Güzellik Gerçek Kalsın2024
Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi2023
Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi2023
DİJİTAL OYUN ENDÜSTRİSİ ve KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM: OYUN KONSOLLARININ DİJİTAL PLATFORMLARDA KULLANDIĞI YERELLEŞTİRİLMİŞ İLETİLERİN İNCELENMESİ2023
“Seyir ve Eğlence Ekonomisi Bağlamında Rammstein Kliplerindeki Tüketim Kültürü Eleştirisi”2022
“Dijital Oyunlarda Ses ve Efektlerin Oyun Akışı Üzerine Etkisi: Yarış Oyuncuları Üzerine Bir Araştırma”2022
“Oyun Konsollarının Tüketiciye Ulaşmasında Kullanılan Duygusal Çekicilik Ögeleri: Sony PlayStation 5 Reklamlarının Oyunculara Yansıması”2021
“OYUN ENDÜSTRİSİ VE CİNSİYETÇİLİK: ACTIVISION BLIZZARD ÇALIŞANLARI HAKKINDAKİ HABERLERİN İNCELENMESİ”2021
COVID-19 SÜRECİNDE DÖNÜŞEN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE ‘ERTELENEN HAZ’ KAVRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ2021
DIGITAL GAMING INDUSTRY AND CRISIS MANAGEMENT: A REVIEW ON CYBERPUNK 20772021
The Effects of Covid 19 On the Game Industry: An Evaluation on Pandemic Game Behavior2021
”Dijital Oyun Oynama Pratiğinden Oyun İzleme Deneyimine: Twitch Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma"2021
İletişim Eğitiminde Oyunlaştırma: ‘Halkla İlişkiler Kampanyaları’ dersinin Oyunlaştırma Tasarımı Üzerinden Değerlendirilmesi2020
“Corporate Culture, Corporate Belonging and Gamification”2019
“Endüstriyel Futbolu Halkla İlişkiler Bakış Açısıyla Değerlendirmek: İtibar Temsili olarak Duygusal Çekicilik ve ‘Come To Beşiktaş’ Kampanyası”2018
“Dijital Platformlarda İkna Süreçleri ve Deneyim Aktarımı: Influencer Marketing”,2018
“Spor İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı Kullanımı: Dört Büyükler Örneği”2018
“Stratejik Yönetimi Süreci ve Kurumlarda Oyunlaştırma Tasarımı Üzerine Bir Değerlendirme”2018
Administrative Activities
Total: 16
Etkinlik Komisyonu Başkanı2024
Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu2024
Sosyal Projeler Koordinatörlüğü2023
Halkla İlişkiler ve Y.L. Programı2022
Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu2022
Merkez Yönetim Kurul Üyeliği2021
Eğitim Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Kalite Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Akreditasyon Komisyonu2021
Toplum ve İletişim Çalışma Grubu2020
1-10 Öğrenci Danışmanlığı2020
Halkla İlişkiler2016
Fakülte Kurulu Üyeliği2016
Bologna Bölüm Koordinatörlüğü2016
Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2016
Education and Teaching Activities
Total: 10

