Damla YILMAZOĞLU, Ph.D

Damla YILMAZOĞLU, Ph.D

ORCID0000-0002-7045-9816

Asst. Prof.

VSHS / Medical Promotion and Marketing - Head of Program

BM Hedef 2BM Hedef 11
Rate Us

Academic Connections

Google Scholar

Research Areas

Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama Araştırmaları
Tüketici Davranışları
Marka Yönetimi
Pazarlama Stratejileri

Short CV

She was born in 1984 in Istanbul. In 2003, Marmara University Faculty of Economics and Administrative Sciences began a degree in Economics. After graduation from Marmara University Institute of Social Sciences Department of Business Administration, Production Management and Marketing Department of the graduate education began in 2007.

Assoc. Dr. Şakir Erdem carried out by the consultant "Evaluation of the Quality Factor of Country of Origin and White Goods Sector Detected An Application" has graduated with a master's thesis in 2010. Still, since 2011 Sakarya University, Institute of Business Administration, Department of Social Sciences, Production Management and Marketing Science doctoral training continues to the start of Medicine. "Marketing, Selected Writings on Management and Training Prof. Dr. Selima Sezgin Memorial Book "are written in one book chapter. In addition, the 1st International New Media and Women Symposium "Women segmented by consumers of the Gender Role Perception and the Ideal Image of Women" presented in the research report says. 2015 4th International Symposium on Gender Vocational Schools presented a paper entitled The Role of Gender on Hedonic Shopping. In 2015 Multidisciplinary International Eurasian Congress of Gender shopping motivations presented a paper entitled The Role of Gender on Shopping Motivations.

In 2014 Üsküdar University Health Services Vocational School has been a lecturer in Medical Advertising and Marketing.

Education & Academic Titles

Bachelor's Degree

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

2007

Master's Degree

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2010

Doctorate

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ

2021

Projects > Projects

Total: 3

1

Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü
2025

2

Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü
2025

3

Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü
2025

Academic Activities > Congress - Conference Participation

Total: 5

1

Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma
2019

2

Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi
2019

3

TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ
2018

4

NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?
2018

5

Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü
2015

Administrative Activities

Total: 7

1

MYO Yönetim Kurulu Üyeliği
2024

2

151-200 Öğrenci Danışmanlığı
2022

3

Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu
2022

4

Diş Protez Teknolojisi
2021

5

Dişçilik Hizmetleri
2021

6

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2021

7

Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2017

Education and Teaching Activities

Total: 21

1

Yaz Stajı
ONLISANS / 2024

2

Tüketici Davranışları
ONLISANS / 2024

3

Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II
ONLISANS / 2024

4

Rapor Hazırlama Teknikleri
ONLISANS / 2024

5

Müşteri İlişkileri Yönetimi
ONLISANS / 2024

6

Girişimcilik
ONLISANS / 2024

7

Girişimcilik
ONLISANS / 2024

8

Sağlık Kurumlarında Pazarlama
ONLISANS / 2024

9

Sağlık Kurumlarında İletişim
ONLISANS / 2024

10

Sağlık Kurumlarında İletişim
ONLISANS / 2024

11

Üniversite Kültürü II
ONLISANS / 2024

12

Üniversite Kültürü I
ONLISANS / 2024

13

Yaz Stajı
ONLISANS / 2024

14

Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I
ONLISANS / 2024

15

Satış Teknikleri
ONLISANS / 2024

16

Kriz ve Stres Yönetimi
ONLISANS / 2024

17

Üniversite Kültürü I
ONLISANS / 2024

18

Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri
ONLISANS / 2024

19

Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri
ONLISANS / 2024

20

Meslek Etiği
ONLISANS / 2024

21

Meslek Etiği
ONLISANS / 2024