
Damla YILMAZOĞLU, Ph.D
Asst. Prof.
VSHS / Medical Promotion and Marketing - Head of Program
Research Areas
Short CV
She was born in 1984 in Istanbul. In 2003, Marmara University Faculty of Economics and Administrative Sciences began a degree in Economics. After graduation from Marmara University Institute of Social Sciences Department of Business Administration, Production Management and Marketing Department of the graduate education began in 2007.
Assoc. Dr. Şakir Erdem carried out by the consultant "Evaluation of the Quality Factor of Country of Origin and White Goods Sector Detected An Application" has graduated with a master's thesis in 2010. Still, since 2011 Sakarya University, Institute of Business Administration, Department of Social Sciences, Production Management and Marketing Science doctoral training continues to the start of Medicine. "Marketing, Selected Writings on Management and Training Prof. Dr. Selima Sezgin Memorial Book "are written in one book chapter. In addition, the 1st International New Media and Women Symposium "Women segmented by consumers of the Gender Role Perception and the Ideal Image of Women" presented in the research report says. 2015 4th International Symposium on Gender Vocational Schools presented a paper entitled The Role of Gender on Hedonic Shopping. In 2015 Multidisciplinary International Eurasian Congress of Gender shopping motivations presented a paper entitled The Role of Gender on Shopping Motivations.
In 2014 Üsküdar University Health Services Vocational School has been a lecturer in Medical Advertising and Marketing.
Education & Academic Titles
Bachelor's Degree
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
2007
Master's Degree
MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2010
Doctorate
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ
2021
Projects > Projects
Total: 3
Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü2025
Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü2025
Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü2025
Academic Activities > Congress - Conference Participation
Total: 5
Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma2019
Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi2019
TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ2018
NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?2018
Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü2015
Administrative Activities
Total: 7
MYO Yönetim Kurulu Üyeliği2024
151-200 Öğrenci Danışmanlığı2022
Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu2022
Diş Protez Teknolojisi2021
Dişçilik Hizmetleri2021
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2021
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama2017
Education and Teaching Activities
Total: 21

