Customer Relationship Management, Marketing Research, Consumer Behavior, Brand Management, Marketing Strategies
ORCID: 0000-0002-7045-9816
Research Fields
Short CV
She was born in 1984 in Istanbul. In 2003, Marmara University Faculty of Economics and Administrative Sciences began a degree in Economics. After graduation from Marmara University Institute of Social Sciences Department of Business Administration, Production Management and Marketing Department of the graduate education began in 2007.
Education Status & Academic Titles
Undergraduate Degree
MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT
Master Degree
MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
Doctorate
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
Academic Activities > Publications
(Other Scientific Publications) Toplam: 2Academic Activities > Book - Book Chapter
(Other) Toplam: 5- MARKALAŞALIM!, Dr. ÖĞr. Üyesİ Damla YilmazoĞlu, KRİTER YAYINEVİ, 2022
- FELSEFE ve İLETİŞİM İnceleme-Araştırma, Dr. ÖĞr. Üyesİ Damla YilmazoĞlu, PARADİGMA AKADEMİ, 2022
- NÖROPAZARLAMADA DUYGULAR VE BEYİN, Damla YilmazoĞlu, Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
- SOSYAL GİRİŞİMCİLİK: DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, Dr. ÖĞr. Üyesİ Hava YaŞbay Kobal, Dr. SavaŞ ŞİmŞek, Dr. NİlgÜn KarataŞ GÜmÜŞtaŞ, DoÇ. Dr. Adnan Kara, Dr. Esİn Irk, DoÇ. Dr. Yusuf Esmer, Ar. GÖr. Dr. Fatma Korkmaz, ÖĞr. GÖr. Dr. Damla YilmazoĞlu, Dr. Ekİn Karapinar, TÜRKMEN YAYINEVİ, 2021
- “Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama” / Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar – Prof. Dr. Selime Sezgin’e Armağan, Damla YilmazoĞlu, Prof. Dr. Şakİr Erdem, BETA BASIM A.Ş., 2011
Projects > Projects
- Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü, 2025.
- Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü, 2025.
- Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü, 2025.
Academic Activities > Congress - Conference Participation
- Business and Organization Research (International Conference), 2019.
- Business and Organization Research (International Conference), 2019.
- 4. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, 2018.
- BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, 2018.
- 4th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM "THE ROLE OF VOCATIONAL SCHOOLS IN REGIONAL DEVELOPMENT", 2015.
Administrative Activities
- Kurul Üyeliği / Board Member, MYO Yönetim Kurulu Üyeliği, (2024 - Devam ediyor.)
- Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 151-200 Öğrenci Danışmanlığı, (2022 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu, (2022 - Devam ediyor.)
- Program Başkanlığı / Head of Program, Diş Protez Teknolojisi, (2021 - Devam ediyor.)
- Bölüm Başkanlığı / Head of Department, Dişçilik Hizmetleri, (2021 - Devam ediyor.)
- Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 41-50 Öğrenci Danışmanlığı, (2021 - Devam ediyor.)
- Program Başkanlığı / Head of Program, Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama, (2017 - Devam ediyor.)