Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları, Tüketici Davranışları, Marka Yönetimi, Pazarlama Stratejileri
ORCID: 0000-0002-7045-9816
Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
1984 yılında İstanbulda doğdu. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi İktisat bölümünde lisans eğitimine başladı. Mezuniyetinin ardından Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalındaki yüksek lisans eğitimine 2007 yılında başladı.
Öğrenim Durumu & Akademik Unvanlar
Lisans
MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT
Yüksek Lisans
MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
Doktora
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
Akademik Faaliyetler > Yayınlar
(Diğer Bilimsel Yayınlar) Toplam: 2Akademik Faaliyetler > Kitap - Kitap Bölümü
(Diğer) Toplam: 5- MARKALAŞALIM!, Dr. ÖĞr. Üyesİ Damla YilmazoĞlu, KRİTER YAYINEVİ, 2022
- FELSEFE ve İLETİŞİM İnceleme-Araştırma, Dr. ÖĞr. Üyesİ Damla YilmazoĞlu, PARADİGMA AKADEMİ, 2022
- NÖROPAZARLAMADA DUYGULAR VE BEYİN, Damla YilmazoĞlu, Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
- SOSYAL GİRİŞİMCİLİK: DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, Dr. ÖĞr. Üyesİ Hava YaŞbay Kobal, Dr. SavaŞ ŞİmŞek, Dr. NİlgÜn KarataŞ GÜmÜŞtaŞ, DoÇ. Dr. Adnan Kara, Dr. Esİn Irk, DoÇ. Dr. Yusuf Esmer, Ar. GÖr. Dr. Fatma Korkmaz, ÖĞr. GÖr. Dr. Damla YilmazoĞlu, Dr. Ekİn Karapinar, TÜRKMEN YAYINEVİ, 2021
- “Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama” / Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar – Prof. Dr. Selime Sezgin’e Armağan, Damla YilmazoĞlu, Prof. Dr. Şakİr Erdem, BETA BASIM A.Ş., 2011
Projeler > Projeler
- Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü, 2025.
- Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü, 2025.
- Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü, 2025.
Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım
- Business and Organization Research (International Conference), 2019.
- Business and Organization Research (International Conference), 2019.
- 4. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, 2018.
- BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, 2018.
- 4th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM "THE ROLE OF VOCATIONAL SCHOOLS IN REGIONAL DEVELOPMENT", 2015.
İdari Faaliyetler
- Kurul Üyeliği / Board Member, MYO Yönetim Kurulu Üyeliği, (2024 - Devam ediyor.)
- Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 151-200 Öğrenci Danışmanlığı, (2022 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu, (2022 - Devam ediyor.)
- Program Başkanlığı / Head of Program, Diş Protez Teknolojisi, (2021 - Devam ediyor.)
- Bölüm Başkanlığı / Head of Department, Dişçilik Hizmetleri, (2021 - Devam ediyor.)
- Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 41-50 Öğrenci Danışmanlığı, (2021 - Devam ediyor.)
- Program Başkanlığı / Head of Program, Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama, (2017 - Devam ediyor.)
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
- Tüketici Davranışları, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Rapor Hazırlama Teknikleri, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Müşteri İlişkileri Yönetimi, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Girişimcilik, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Girişimcilik, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Sağlık Kurumlarında Pazarlama, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Sağlık Kurumlarında İletişim, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Sağlık Kurumlarında İletişim, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Üniversite Kültürü II, (onlisans / 2023-2024 Bahar)
- Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Satış Teknikleri, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Kriz ve Stres Yönetimi, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Meslek Etiği, (onlisans / 2023-2024 Güz)
- Meslek Etiği, (onlisans / 2023-2024 Güz)