Facebook Pixel Code
Üsküdar ÜniversitesiKapat

Öğr.Gör. Damla YILMAZOĞLU

SHMYO / Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama - Program Başkanı

damla.yilmazogluuskudar.edu.tr

(0216) 400 22 22 5045

Kısa Özgeçmiş

YÖK Formatlı CV

1984 yılında İstanbul’da doğdu. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi İktisat bölümünde lisans eğitimine başladı. Mezuniyetinin ardından Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalındaki yüksek lisans eğitimine 2007 yılında başladı.

Devamı

Öğrenim Durumu & Akademik Unvanlar


Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım


Toplam: 2
Kongre - Konferans Adı Kongre Tarihi
4. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ 12 / 2018
BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE 09 / 2018

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri


Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Dersin Türü
2017-2018 Bahar Rapor Hazırlama Teknikleri Onlisans
2017-2018 Bahar Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II Onlisans
2017-2018 Bahar Tüketici Davranışları Onlisans
2017-2018 Bahar Meslek Etiği Onlisans
2017-2018 Bahar Meslek Etiği Onlisans
2017-2018 Bahar Meslek Etiği Onlisans
2017-2018 Bahar Meslek Etiği Onlisans
2017-2018 Bahar Girişimcilik Onlisans
2017-2018 Bahar Girişimcilik Onlisans
2017-2018 Bahar Sağlık Kurumlarında Pazarlama Onlisans
2018-2019 Güz Müşteri İlişkileri Yönetimi Onlisans
2018-2019 Güz Kriz ve Stres Yönetimi Onlisans
2018-2019 Güz Satış Teknikleri Onlisans
2018-2019 Güz Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I Onlisans
2018-2019 Güz Meslek Etiği Onlisans
2018-2019 Güz Meslek Etiği Onlisans
2018-2019 Güz Meslek Etiği Onlisans
2018-2019 Güz Girişimcilik Onlisans
2018-2019 Güz Girişimcilik Onlisans
2018-2019 Güz Optisyenlikte Müşteri İlişkileri ve Pazarlama Stratejileri Onlisans
2018-2019 Güz Optisyenlikte Müşteri İlişkileri ve Pazarlama Stratejileri Onlisans

* ISI Web of Science Core Collection

  • Science Citation Index
  • Arts & Humanities Citation Index
  • Science Citation Index Expanded
  • Social Sciences Citation Index
  • Emerging Sources Citation Index