
Damla YILMAZOĞLU
Dr. Öğr. Üyesi
SHMYO / Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama - Program Başkanı
Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
1984 yılında İstanbulda doğdu. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi İktisat bölümünde lisans eğitimine başladı. Mezuniyetinin ardından Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalındaki yüksek lisans eğitimine 2007 yılında başladı.
Doç. Dr. Şakir Erdemin danışmanlığını yürüttüğü Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama adlı yüksek lisans teziyle 2010 yılında mezun oldu. Halen, 2011 yılından beri Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalında başladığı doktora eğitimini sürdürmektedir. Pazarlama, İşletme Yönetim ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar: Prof. Dr. Selime Sezgine Anı Kitabı içerisinde yazılmış bir adet kitap bölümü bulunmaktadır. Ayrıca 1. Uluslararası Yeni Medya ve Kadın Sempozyumunda Kadın Tüketicilerin Cinsiyet Rolü ve İdeal Kadın İmajı Algılarına Göre Bölümlendirilmesi adlı araştırmasını bildiri olarak sunmuştur.
2014 yılında Üsküdar Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünde Öğretim Görevlisi olmuş bulunmaktadır.
Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar
Lisans
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
2007
Yüksek Lisans
MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2010
Doktora
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ
2021
Projeler > Projeler
Toplam: 3
Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü2025
Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü2025
Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü2025
Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım
Toplam: 5
Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma2019
Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi2019
TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ2018
NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?2018
Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü2015
İdari Faaliyetler
Toplam: 7
MYO Yönetim Kurulu Üyeliği2024
151-200 Öğrenci Danışmanlığı2022
Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu2022
Diş Protez Teknolojisi2021
Dişçilik Hizmetleri2021
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2021
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama2017
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
Toplam: 21

