Damla YILMAZOĞLU

Damla YILMAZOĞLU

ORCID0000-0002-7045-9816

Dr. Öğr. Üyesi

SHMYO / Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama - Program Başkanı

BM Hedef 2BM Hedef 11
Bizi Değerlendir

Akademik Bağlantılar

Google Scholar

Araştırma Alanları

Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama Araştırmaları
Tüketici Davranışları
Marka Yönetimi
Pazarlama Stratejileri

Kısa Özgeçmiş

1984 yılında İstanbul’da doğdu. 2003 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi İktisat bölümünde lisans eğitimine başladı. Mezuniyetinin ardından Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalındaki yüksek lisans eğitimine 2007 yılında başladı.

Doç. Dr. Şakir Erdem’in danışmanlığını yürüttüğü “Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama” adlı yüksek lisans teziyle 2010 yılında mezun oldu. Halen, 2011 yılından beri Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı’nda başladığı doktora eğitimini sürdürmektedir. “Pazarlama, İşletme Yönetim ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar: Prof. Dr. Selime Sezgin’e Anı Kitabı” içerisinde yazılmış bir adet kitap bölümü bulunmaktadır. Ayrıca 1. Uluslararası Yeni Medya ve Kadın Sempozyumu’nda “Kadın Tüketicilerin Cinsiyet Rolü ve İdeal Kadın İmajı Algılarına Göre Bölümlendirilmesi” adlı araştırmasını bildiri olarak sunmuştur.

2014 yılında Üsküdar Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünde Öğretim Görevlisi olmuş bulunmaktadır. 

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

2007

Yüksek Lisans

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2010

Doktora

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ

2021

Projeler > Projeler

Toplam: 3

1

Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü
2025

2

Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü
2025

3

Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü
2025

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 5

1

Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma
2019

2

Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi
2019

3

TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ
2018

4

NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?
2018

5

Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü
2015

İdari Faaliyetler

Toplam: 7

1

MYO Yönetim Kurulu Üyeliği
2024

2

151-200 Öğrenci Danışmanlığı
2022

3

Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu
2022

4

Diş Protez Teknolojisi
2021

5

Dişçilik Hizmetleri
2021

6

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2021

7

Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2017

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 21

1

Yaz Stajı
ONLISANS / 2024

2

Tüketici Davranışları
ONLISANS / 2024

3

Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II
ONLISANS / 2024

4

Rapor Hazırlama Teknikleri
ONLISANS / 2024

5

Müşteri İlişkileri Yönetimi
ONLISANS / 2024

6

Girişimcilik
ONLISANS / 2024

7

Girişimcilik
ONLISANS / 2024

8

Sağlık Kurumlarında Pazarlama
ONLISANS / 2024

9

Sağlık Kurumlarında İletişim
ONLISANS / 2024

10

Sağlık Kurumlarında İletişim
ONLISANS / 2024

11

Üniversite Kültürü II
ONLISANS / 2024

12

Üniversite Kültürü I
ONLISANS / 2024

13

Yaz Stajı
ONLISANS / 2024

14

Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I
ONLISANS / 2024

15

Satış Teknikleri
ONLISANS / 2024

16

Kriz ve Stres Yönetimi
ONLISANS / 2024

17

Üniversite Kültürü I
ONLISANS / 2024

18

Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri
ONLISANS / 2024

19

Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri
ONLISANS / 2024

20

Meslek Etiği
ONLISANS / 2024

21

Meslek Etiği
ONLISANS / 2024