
Neslihan BULUR DEMİREL
RA (Ph.D.)
FC / New Media and Communication Department
Research Areas
Short CV
Neslihan Bulur graduated from Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, Department of Communication Design and Management in 2017. She graduated from the Sociology Department, which is a double major program at Anadolu University, and the International Relations undergraduate program at Anadolu University, which she studied as a second university, in 2018. In 2020, she graduated from Galatasaray University Strategic Communication Management master's program. She is currently doing her PhD at Marmara University Communication Sciences program.
Education & Academic Titles
Bachelor's Degree
Anadolu Üniversitesi
2017
Master's Degree
Galatasaray Üniversitesi
2020
Research Assistant
Üsküdar Üniversitesi
2018
Doctorate
Marmara Üniversitesi
2025
Academic Activities > Editorship
Total: 8
8. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ: Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu (TAM BİLDİRİ METNİ KİTABI)
10.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu - Bildiri Özetleri Kitabı
Academic Activities > Congress - Conference Participation
Total: 16
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND DIGITAL COMMUNICATION: A STUDY ON OPENAI’S TIKTOK PRESENCE2025
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ TARTIŞMALARININ SOSYAL KİMLİK VE TEKNO-POLİTİKA BAĞLAMINDA BİR ANALİZİ2024
KÜRESEL GÜNEY PERSPEKTİFİNDEN ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ: TÜRKİYE’DEKİ GAZETECİLERİN VE HABER KURULUŞLARININ TWEETLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ2024
TÜRKİYE’DE KAMU MEDYASINDA PARTİZANLAŞMA: ANADOLU AJANSI VE TRT’NİN SEÇİM DÖNEMİ TWEETLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ2024
KAMUSAL ALAN OLARAK HASHTAG’LER VE TEKNO-POLİTİKA BAĞLAMINDA YURTTAŞ KATILIMI2023
ABD’NİN KÜLTÜREL DİPLOMASİ ARACI OLARAK DİZİ SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ÖRNEK İNCELEMESİ2022
RUSYA-UKRAYNA SAVAŞI’NIN GÖRSEL İLETİŞİMDE TEMSİLİ ÜZERİNE BİR İNCELEME2022
Bertold Brecht’in Sanat Anlayışının İşlevselcilik Paradigması Etrafında Bir Değerlendirmesi2021
Kriz Dönemlerinde Bilgi Edinme Pratikleri: COVID-19 Pandemisi2021
Kriz İletişiminde Yerel Ağızların Kullanımı: COVID-19 Sürecinde Billboard Örnekleri Üzerine Bir İnceleme2021
COVID-19 Pandemisinde Youtube’un Toplumsal Etkisi Üzerine Bir Araştırma2021
Kriz Dönemi Müze İletişimi: Covid Art Museum Örneği2021
LEO LÖWENTHAL’IN DÜŞÜNCELERİNİN POSTYAPISALCI PARADİGMA ÜZERİNDEN BİR YORUMU2021
Covid-19 Sürecinde Sosyal Medya Uygulamaları ve Karşı Gözetim Stratejileri: Nitel Bir Araştırma2021
Dijital Medya Okuryazarlığı: Üniversite Öğrencilerinin Medya Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme2020
Viral Reklamlar ile Geleneksel Reklamların Duygusal Çekicilik Açısından Karşılaştırılması2019
Administrative Activities
Total: 11
Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü)2025
1-10 Öğrenci Danışmanlığı2025
Koordinatörlük / Komisyon Raportörlüğü2025
Sosyo-Teknik Araştırmalar Çalışma Grubu2025
Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu2024
Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı2022
Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu2021
Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2021
Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu2018
Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın2018
Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu2018
Scientific Memberships
Total: 1
9. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ - Düzenleme Kurulu Üyeliği2022
Education and Teaching Activities
Total: 19

