Aday Üsküdar | Üniversitemizle ilgili tüm merak ettiklerin için uskudar.edu.tr/aday

İletişim Fakültesi - Duyurular

04 MAR 2016

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 4 Mart 2016 Tarihli Akademik Personel Kadro İlanı

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN                   Üniversitemizin aşağıda belirtilen Fakülte ve/veya Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu’na, 2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda belirtilen kadrolara tam zamanlı öğretim elemanları alınacaktır.Profesörlük ve Doçentlik kadrosuna atanmak isteyen adayların;Dilekçesi ile birlikte bir adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,Doçentlik, Doktora, Yüksek Lisans ve Lisans diplomasının noter tasdikli fotokopisi,Yayın listesini içeren Profesör için altı (6), Doçent için dört (4) nüsha dosya ile başvuruda bulunması gerekmektedir.Yardımcı Doçent kadrosuna atanmak isteyen adayın;Dilekçesi ile birlikte bir adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,Doktora, Yüksek Lisans ve Lisans diplomasının noterden tasdikli fotokopisi,Yayın listesini içeren dört (4) nüsha dosya ile başvuruda bulunması gerekmektedir.Lisans/Rektörlüğe Bağlı Bölümler Öğretim Görevlisi kadrosuna atanmak isteyen adayların;Dilekçesi ile birlikte bir adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,En az Yüksek Lisans diploması (noter onaylı fotokopi) veya lisans diploması olmak şartıyla en az alanında 5 yıl deneyim belgesi, (sgk hizmet dökümü kabul edilmemektedir.)ALES Belgesi Fotokopisi (ALES’ ten en az 70 puan almış olmak gerekmektedir. Sonuç açıklanma tarihinden itibaren son 3 yılda alınan puanlar geçerlidir.)Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (ÜDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı’ndan (KPDS)en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan aldığını kanıtlayan belge ile başvuruda bulunması gerekmektedir.Önlisans Programları Öğretim Görevlisi kadrosuna atanmak isteyen adayların;Dilekçesi ile birlikte bir adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,Lisans diplomasının noter onaylı fotokopisi, varsa Yüksek Lisans diploması/öğrenci belgesi,Lisans transkript sureti,ALES Belgesi Fotokopisi (ALES’ ten en az 70 puan almış olmak gerekmektedir. Sonuç açıklanma tarihinden itibaren son 3 yılda alınan puanlar geçerlidir.)En az lisans mezunu olmak ve belgelendirmek kaydıyla alanları ile ilgili 2 yıl tecrübeli olmak şartı (çalışılan kurumdan ıslak imzalı, kaşeli çalışma belgesi ile birlikte sgk hizmet dökümü gerekmektedir.) ile başvuruda bulunması gerekmektedir. (Aksi takdirde başvuru kabul edilmeyecektir.)Araştırma Görevlisi kadrosuna atanmak isteyen adayların;Dilekçesi ile birlikte bir adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,Lisans diplomasının noter onaylı fotokopisi,ALES Belgesi Fotokopisi (ALES’ ten en az 70 puan almış olmak gerekmektedir. Son 3 yılda alınan puanlar geçerlidir.),Lisans Transkript Sureti,Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı’ndan (KPDS)en az 50 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan aldığını kanıtlayan belge ile başvuruda bulunması gerekmektedir.NOT: Noter onaylı olarak istenilen belgeler Başvuru esnasında fotokopi olarak kabul edilmektedir. Ancak, başarılı olup atanmaya hak kazanan asil adaydan noter onaylı belgeleri ayrıca istenilecektir.Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlileri Değerlendirme TakvimiDuyuru Başlama Tarihi04/03/2016Son Başvuru Tarihi18/03/2016Ön Değerlendirme Tarihi22/03/2016Giriş Sınav Tarihi23/03/2016Sonuç Açıklama Tarihi24/03/2016Yabancı ülkelerden alınmış diplomaların Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin kabul edilmiş olması ve başvuru esnasında ibraz edilmesi şarttır.İlgili kadrolara başvuran adayların başvuruları; ilgili mevzuat gereğince oluşturulacak jüri tarafından değerlendirilecek, bilimsel çalışmaları yeterli görülenlerin, Üniversite Yönetim Kurulu’nun uygun görmesi, Rektörün teklifi ve Mütevelli Heyetin sözleşme yapmasını takiben atamaları gerçekleştirilecektir. İlan şartlarına uygun olan adayların, ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün içinde, Üniversitemiz Rektörlüğüne başvurmaları gerekmektedir. Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içinde başvurmayan adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.Başvuru Adresi: Altunizade Mh. Haluk Türksoy Sk No:14 Üsküdar/İstanbul Kuzey Yerleşke-İnsan Kaynakları DirektörlüğüYÖK formatlı özgeçmiş örneği için tıklayınız.Başvuru dilekçesi için tıklayınız.FAKÜLTE/MYOBÖLÜMÜUZMANLIK ALANIKADRO UNVANIKADRO SAYISIİletişim FakültesiHalkla İlişkilerİletişim Fakültesi mezunu olmak, Lisansüstü eğitimini  Halkla İlişkiler veya Reklamcılık alanlardan birinde yapıyor olmakArş. Gör.1İletişim FakültesiRadyo, Televizyon ve Sinemaİletişim Fakültesi mezunu olmak, Lisansüstü eğitimini  Radyo, Televizyon ve Sinema, İletişim Sosyolojisi veya Medya Çalışmaları alanlarından birinde yapıyor olmakArş. Gör.1

03 ŞUB 2016

2015-2016 Bahar Dönemi Ön Lisans-Lisans Ders Kayıt İşlemleri

2015-2016 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılı lisans-ön lisans 2. Sınıf, 3. Sınıf ve 4. Sınıf öğrencilerinin ders kayıt işlemleri 03-12 Şubat 2016tarihleri arasında yapılacaktır.İşlem Sırası1- Öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemindeki ders seçme ekranı aracılığı ile bu yarıyılda alacakları dersleri seçeceklerdir.2- Danışman hocaları ile görüşerek seçtikleri dersleri onaylatacaklardır. (Danışman tarafından onaylanmayan dersler alınmamış sayılır)3- Danışman hoca tarafından çıkarılan kayıt onay raporuna imza atarak bir nüshasını kendilerine alacaklardır.Önemli Notlar:- 1.sınıf öğrencilerinin ders kayıt işlemleri otomatik olarak yapılmıştır. Bu öğrencilerimizin ders kaydı ile ilgili herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur. Yalnızca öğrenci bilgi sistemine girerek ders atamalarının yapıldığını kontrol etmeleri gerekmektedir.- Yalnızca 2. Sınıf, 3. Sınıf ve 4. Sınıf öğrencileri ders kayıt işlemi yapacaklardır.- Öğrenci öncelikle alt yarıyıllardan başarısız olduğu ve daha önce almadığı derslere kaydolmak zorundadır. Bu derslere kayıt sırasında da alt yarıyıl sıralamasına uyulur. Öğretim programından çıkartılan ve açılmayan derslerin yerine, belirlenen başka dersler alınır.- Öğrencinin dönemlik kredi yükü 30 AKTS, azami kredi yükü 45 AKTS’ dir.- Öğrenciler danışmanlarının onayıyla daha önce alarak başarılı oldukları dersleri not yükseltmek amacıyla tekrar alabilirler. Bu derslerde önceki başarı notu ne olursa olsun son başarı notu geçerlidir.- 1.sınıf öğrencileri üst yarıyıllardan ders alamazlar.- Öğrenciler danışman hocaları tarafından onaylanmayan dersleri alamazlar.- Alt yarıyıllardaki bütün derslerini başarmış olmak kaydıyla GANO ’su 3.00 ve üzerinde olan öğrenci üçüncü yarıyıl başından itibaren danışmanın onayı ile bir üst yıldan bir, GANO ’su 3.50 ve üzerinde olan öğrenci iki ders alabilir.- Ön lisans programlarında 2. Sınıfı tamamlamış fakat alttan dersleri bulunan öğrencilerin ders kayıt işlemleri öğrenci işlerine teslim etmiş oldukları ders kayıt formu ile yapılmıştır.- Yatay geçişle bu yarıyıl kayıt yaptıran öğrenciler ilgili fakülte/myo tarafından muafiyet işlemleri yapıldıktan sonra öğrenci bilgi sistemi üzerinden ders kayıt işlemi yapabileceklerdir.- GANO ’su 1.80’in altında kalması nedeniyle sınamalı statüye geçen 3. Sınıf öğrencileri sınamalı statüden çıkana kadar beşinci ve daha sonraki yarıyıllara ait ders alamaz. GANO ’sunu 1.80 üstüne çekebileceği şekilde alt yarıyıllardan CC’ nin altında olan derslerini seçip ders seçimlerini tamamlamaları gerekmektedir.

20 OCA 2016

İletişim Fakültesi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Bütünleme Programı

İletişim Fakültesi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi 1. Sınıflar Bütünleme Programı için tıklayınız.İletişim Fakültesi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi 2. Sınıflar Bütünleme Programı için tıklayınız.İletişim Fakültesi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi 3. Sınıflar Bütünleme Programı için tıklayınız.İletişim Fakültesi 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ortak İngilizce Dersleri Bütünleme Programı için tıklayınız.

20 OCA 2016

Bütünleme Sınavına Girecek Öğrencilerimizin Dikkatine!

Bütünleme sınavlarına katılacak öğrencilerimizin aşağıdaki hususlara dikkat etmeleri önem arz etmektedir:Dönem sonu sınavına girme hakkı elde edip de başarısız olan veya sınava girme koşullarını sağladığı halde sınava girmeyen öğrenciler (FF ve FD notu alan öğrenciler) ile DD ve DC notu alan öğrenciler için ilan edilen tarihlerde bütünleme sınavı yapılacaktır. (İlgili dersten devamsızlık nedeniyle başarısız olan öğrenciler bütünleme sınavına giremezler.)Bütünleme sınavından alınan puan, dönem sonu sınavı (final sınavı) puanı yerine başarı değerlendirmesinde kullanılacaktır ve bütünleme sınavından sonraki harf notu geçerli olacaktır.Bütünleme sınavı açılmış öğrencinin sınava katılmaması halinde dönem sonu sınav puanı geçerli kalır.

31 ARA 2015

“Üniversite Kültürü” Dersinin Rapor Teslim Tarihiyle İlgili Öğrencilerimizin Dikkatine!

“Üniversite Kültürü” dersinin rapor teslim tarihi, kar tatili sebebiyle 4 Aralık 2016 Pazartesi gününe kadar uzatılmıştır.

15 ARA 2015

İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Dikkatine!

Yarın (16 Aralık Çarşamba), saat 13. 00′te Best FM Radyo Programcısı Serdar Gökalp’in, Nermin Tarhan Konferans Salonu’nda gerçekleştireceği söyleşiye “Üniversite Kültürü” dersi kapsamında tüm öğrencilerimizin katılımı gerekmektedir.

10 ARA 2015

“Üniversite Kültürü” Dersi Hakkında Önemli Duyuru!

İletişim Fakültesi öğrencilerinin,  üniversite içerisinde gerçekleştirilen etkinlikleri izleyerek en az beş  etkinlik hakkında yazdıkları raporları bölüm asistanlarına 31 Aralık 2015 tarihine kadar, yazılı olarak ve imza karşılığında iletmeleri gerekmektedir. Öğrencilerimiz, Üsküdar Üniversitesi Televizyonu’nda yayınlanmakta olan programları da “Üniversite Kültürü” dersi kapsamında değerlendirebilirler.

03 ARA 2015

Mazeret Sınavına Hak Kazanan Öğrencilerin Dikkatine!

İletişim Fakültesi 1. 2. ve 3. Sınıf öğrencilerinden mazeret sınavına hak kazanan öğrencilerin sınav tablosu için tıklayınız.

25 KAS 2015

Öğrencilerin Dikkatine!

Ara sınav İngilizce derslerinin (Temel İngilizce-ING101, Genel İngilizce ING103, Akademik Okuma ve Yazma ING105, English for Academic Purposes ENG101) mazeret sınavları 27 Kasım Cuma günü saat 16.00’da 306 nolu derslikte yapılacaktır.

05 KAS 2015

İletişim Fakültesi 2015-2016 Güz Yarıyılı Ara Sınav Takvimi ve Gözetmen Listesi

İletişim Fakültesi 2015-2016 Güz Yarıyılı Ara Sınav Takvimini indirmek için tıklayınız.İletişim Fakültesi 2015-2016 Güz Yarıyılı Ara Sınav Gözetmen Listesini indirmek için tıklayınız.

21 EKI 2015

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 21 Ekim 2015 Tarihli Akademik Personel Kadro İlanı

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDENÜniversitemizin aşağıda belirtilen Fakülte ve/veya Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu’na, 2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda belirtilen kadrolara tam zamanlı öğretim elemanları alınacaktır.Yardımcı Doçent kadrosuna atanmak isteyen adayın; Dilekçesi ile birlikte iki adet vesikalık fotoğraf,YÖK formatlı güncel özgeçmiş,Nüfus cüzdanı fotokopisi,Doktora diplomasının noterden tasdikli fotokopisi,Yayın listesini içeren dört (4) nüsha dosya ile başvuruda bulunması gerekmektedir.Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlileri Değerlendirme TakvimiDuyuru Başlama Tarihi: 21/10/2015Son Başvuru Tarihi: 04/11/2015Ön Değerlendirme Tarihi: 09/11/2015Giriş Sınav Tarihi: 11/11/2015Sonuç Açıklama Tarihi: 13/11/2015Yabancı ülkelerden alınmış diplomaların Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin kabul edilmiş olması şarttır.İlgili kadrolara başvuran adayların başvuruları; ilgili mevzuat gereğince oluşturulacak jüri tarafından değerlendirilecek, bilimsel çalışmaları yeterli görülenlerin, Üniversite Yönetim Kurulu’nun uygun görmesi, Rektörün teklifi ve Mütevelli Heyetin sözleşme yapmasını takiben atamaları gerçekleştirilecektir. İlan şartlarına uygun olan adayların, ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün içinde, Üniversitemiz Rektörlüğüne başvurmaları gerekmektedir. Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içinde başvurmayan adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.Yök formatlı özgeçmiş örneği ve başvuru dilekçesi örneği internet sitemizde mevcuttur.Yök formatlı özgeçmiş örneği için tıklayınız.Başvuru dilekçesi örneği için tıklayınız.ÖĞRETİM ELEMANI KADROLARIBölüm: Radyo, Televizyon ve SinemaAranan Şartlar: Doktorasını Radyo Televizyon ve Sinema alanında yapmış olmak.Kadro Unvan: Yardımcı DoçentKadro Sayısı: 1Bölüm: Görsel İletişim TasarımıAranan Şartlar: İletişim Fakültesi mezunu olmak,  doktorasını  Televizyon veya Sinema  alanında yapmış olmak.Kadro Unvan: Yardımcı DoçentKadro Sayısı: 1Bölüm: Görsel İletişim TasarımıAranan Şartlar: İletişim Fakültesi veya Güzel Sanatlar Fakültesi mezunu olmak,  doktorasını  Radyo, Televizyon veya Gazetecilik alanında yapmış olmak.Kadro Unvan: Yardımcı DoçentKadro Sayısı: 1

20 EKI 2015

Rektörle Buluşmalar Toplantısı

Üniversitemizde  her dönem düzenli olarak gerçekleştirilmekte olan Rektörle Buluşmalar Toplantısı’nın ilki, 23 Ekim Cuma günü saat 14.30′da Kuzey Yerleşkesi Nermin Tarhan Konferans Salonu’nda gerçekleştirilecektir.

20 EKI 2015

“Üniversite Kültürü” Dersi Hakkında Önemli Duyuru!

İletişim Fakültesi öğrencilerinin, “Üniversite Kültürü” dersi için her dönem üniversite genelinde gerçekleştirilen etkinliklerden en az beşini izleyerek rapor haline getirmeleri ve raporlarını, her dönem sonunda bölüm asistanlarına iletmeleri gerekmektedir.

16 EKI 2015

“Gazete Hazırlama Teknikleri” Dersi Gün ve Saat Değişimi

İletişim Fakültesi Tüm Bölümler 3. Sınıf Seçmeli Dersi “YMG363 Gazete Hazırlama Teknikleri”, 21.10.2015 tarihinden itibaren Çarşamba günleri 13:00-17:00 saatleri arasında, 331 numaralı derslikte yapılacaktır.

15 EKI 2015

İletişim Fakültesi Sosyal Medya Hesapları

İletişim Fakültesi’yle ilgili duyuru ve haberlere anında ulaşmak ve bizimle doğrudan iletişim kurmak için sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.  FacebookTwitterYoutube

15 EKI 2015

“Masaüstü Yayıncılık” Dersi Gün ve Saat Değişimi

Yeni Medya ve Gazetecilik Bölümü 3. Sınıf  “Masaüstü Yayıncılık” dersi, 19.10.2015 tarihinden itibaren; Pazartesi günleri saat 13.00’te, 338 numaralı Bilgisayar Laboratuvarı’nda yapılacaktır.

16 EYL 2015

2015-2016 Eğitim Öğretim Dönemi Oryantasyon Programı

İLETİŞİM FAKÜLTESİ İÇİN ORYANTASYON PROGRAMIOryantasyon Program AkışıTarih: 06 Ekim 2015, Salı.Saat: 10.00Yer: Kuzey Yerleşkesi, Nermin Tarhan Konferans SalonuSunucu: Seyhan KaramanAçılış Konuşması: Prof. Dr. Nazife Güngör (Dekan V.)Açılış Dersi: Prof. Dr. K. Nevzat Tarhan (Rektör)Eğitim Öğretim Hakkında Bilgilendirme: Doç. Dr. Barış Bulunmaz (Dekan Yardımcısı)Öğrenci İşleri Direktörlüğü: Cumhur Bakır (Direktör)Sağlık, Kültür ve Spor Direktörlüğü: Mustafa Kemal Çalıkçı (Direktör )Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü: Ece Tözeniş (Direktör)Uluslararası İlişkiler Direktörlüğü: Emre Üçsular (Direktör)Kariyer Merkezi Direktörlüğü: Asil Barış Bağ (Direktör)Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü: Murat Gülşen (Donanım Birimi-Birim Yöneticisi)Kütüphane ve Dokümantasyon Direktörlüğü: Aycan Şayır (Direktör)Öğrenci Konseyi Fakülte Temsilcisi: Sezer Akın

14 EYL 2015

Erasmus Koordinatörleri ve Erasmus Danışman Listesi

Erasmus koordinatörleri  ve Erasmus danışman öğretim üyelerinin listesine ulaşmak için tıklayınız.


Üniversitemizle ilgili “AKLINDA NE VARSA” bize sor!