Aday Üsküdar | Üniversitemizle ilgili tüm merak ettiklerin için uskudar.edu.tr/aday

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Program Öğrenme Çıktıları

1. Halkla ilişkiler alanına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem ve fikirleri yorumlayabilir.

2. Halkla ilişkilerin bir yönetim fonksiyonu olduğunu bilir, örgütsel iletişim modelleri ve işleyiş çerçevesinde değerlendirir.

3. Bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde halkla ilişkilerin ve tanıtımın önemini, rolünü bilir.

4. İçerik üretme ve yayma konusunda gerekli verileri bilimsel yöntemlerle kullanabilir, araştırma, planlama, uygulama, ölçme ve değerlendirmeyi bilir.

5. Halkla ilişkiler alanında karşılaşılan iletişim problemlerine yönelik çözümler üretir, kriz yönetimi süreçlerini bilir.

6. Kurum ve kuruluşların algı ve itibar yönetimi hakkında bilgi sahibidir.

7. Kurum ve kuruluşların tanıtımıyla ilgili gelişen teknolojiyi takip ederek, Halkla İlişkiler alanına yansıtabilir.

8. Alanında bilgiye ulaşma yollarını bilerek, ilgili araçları kullanır, yapılan faaliyetlerle ilgili periyodik raporlama yapmasını bilir.

9. Alanında kendini yazılı ve sözlü doğru ifade edebilir, etkili sunum tekniklerini verimli şekilde kullanabilir.

10. Kontrollü/Kontrolsüz medya seçimlerinin farkına varır, bu doğrultuda medya içeriklerini planlar, kullanır.

11. Uluslararası iletişim, uluslararası halkla ilişkiler, kamu diplomasisi ve lobicilik faaliyetleri ve hukuki düzenlemeler konusunda bilgi sahibidir.

12. Kurum ve kuruluşların, kurum içi ve kurum dışı iletişim çalışmalarını yaparken iş sağlığı ve güvenliği konusunda alanıyla ilgili bilgi sahibidir.

13. Kurum ve kuruluşların her türlü etkinliklerini düzenler.

14. Alanın temel dinamiklerini tespit eder, güncel değişimleri stratejik plana dönüştürür.

15. Alanında sektörel uygulamalara eleştirel bakış açısı geliştirir, bireysel ya da grup üyesi olarak sorumluluk alır.

16. Halkla İlişkiler alanında kullanılan global uygulamaları takip eder, meslektaşlarıyla iletişim kurabilme becerisine sahiptir.

17. İçinde bulunduğu toplumun sosyo ekonomik dinamiklerini tespit ederek, sosyal sorumluluk bilinci ve kamu yararını gözetir.

18. Halkla ilişkiler alanında alanına ilişkin proje üretir, mesleki etik değerleri gözetir.

19. En az bir yabancı dilde alanıyla ilgili sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisine (Avrupa Dil Portfolyosu B1 Genel Düzeyinde) sahiptir

Üniversitemizle ilgili “AKLINDA NE VARSA” bize sor!