ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

  • Anasayfa
  • ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Değerli Öğrencilerimiz,

Bilindiği üzere dünyada Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgını bütün hızıyla devam etmektedir. Yaşanan bu süreçte YÖK’ün 26 Mart 2020 tarihinde yaptığı Genel Kurul Toplantısında, 2019-2020 eğitim öğretim yılı Bahar döneminde eğitim öğretim sürecini sadece uzaktan eğitim, açık öğretim ve dijital öğretim imkânları ile sürdürmeye karar verilmiştir. Yani bahar döneminde yüz yüze eğitim yapılmayacaktır. Enstitümüzde de uzaktan eğitim sistemine geçilmiş olup, dersler senkron olarak yapılmaya başlanmıştır. Senkron (eş zamanlı) dersler için LMS (lms.uskudar.edu.tr) arayüzünün kullanılması esas olup,  dersler haftalık ders programındaki saatinde yapılacaktır. Bununla birlikte ZOOM ve benzeri programlar da destekleyici olarak kullanılabilecektir. Bilgilendirmeler ise STIX (stix.uskudar.edu.tr) arayüzü üzerinden öğrencilerimizle paylaşılacaktır. Bu sistemlerin kullanılması ile ilgili detaylı bilgiye https://uskudar.edu.tr/tr/uek adresinden ulaşabilirsiniz.

Akademik takvim güncellenmiş olup, https://uskudar.edu.tr/tr/akademik-takvim linkinden ulaşabilirsiniz. Bu bağlamda ara sınavların 13–19 Nisan 2020 tarihleri arasında ödev veya online sınav şeklinde dersin öğretim üyesinin uygulayacağı şekilde yapılmasına karar verilmiştir.

Stix, Lms, Zoom ve tüm platformlardan paylaşılan doküman, video, ses kaydı vb. tüm içerikler kısmen veya tamamen değiştirilemez, çoğaltılamaz, yayımlanamaz, dağıtılamaz, umuma iletilemez, başka bir lisana çevrilemez.

Tez ve Proje Dönemindeki Öğrencilerimiz

En kısa zamanda normale dönmesini dilediğimiz bu dönemde, veri toplama sürecindeki öğrencilerimizin tez danışmanları ile koordineli olarak sürece devam etmeleri gerekmektedir. Deneysel çalışmalarını üniversite bünyesinde devam ettiren öğrencilerimizin ise koşullar normale döndüğünde tez danışmanları ile planlanarak deney ve analizlerini tamamlamaları sağlanacaktır.

Lisansüstü programlardaki tez izleme komiteleri ve tez savunmaları kayıt altına alınarak denetlenebilir olması şartıyla sanal ortamda yürütülebilecektir. Tüm imza süreçleri aksi bir takvim ve yöntem ilan edilmediği sürece öğretim elemanları ile STIX üzerinden, enstitü sekreterliği ile elektronik posta şeklinde yürütülecektir.

Proje aşamasındaki öğrencilerimiz ise projelerini tamamlayıp gerekli koşulları yerine getirdikten sonra, enstitü sekreterliği ve danışmanları ile gerekli yazışmaları elektronik ortamda yaparak Anabilim Dalı Başkanlığı’ndan uygunluk aldıkları takdirde projelerini tamamlamış sayılacaktır. Öğrencilerimiz enstitümüze bu yazışmaların çıktısını alarak başvurabilirler.

Bu süreçte; tez danışman ataması, danışman değişikliği, tez konusu değişikliği, tez önerisi, kayıt dondurma vb. işlemler  seher.eren@uskudar.edu.tr adresine yazılı talebinizin ardından, danışman, Anabilim Dalı Başkanlığı ve ilgili birimlerin onayı sonrasında yapılabilecektir.

Üniversitemizle ilgili “AKLINDA NE VARSA” bize sor!