Aday Üsküdar | Üniversitemizle ilgili tüm merak ettiklerin için uskudar.edu.tr/aday

2020-2021 Yaz Öğretimi Başvuruları (Lisans-Ön Lisans)

  • Anasayfa
  • 2020-2021 Yaz Öğretimi Başvuruları (Lisans-Ön Lisans)


2020-2021 Yaz Öğretimi Başvuruları (Lisans-Ön Lisans)

Üniversitemiz 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı yaz öğretimi pandemi koşullarının seyrine bağlı olarak uzaktan öğretim olarak yapılacak olup ders alacak öğrencilerin ön başvurularını  (hazırlık sınıfı öğrencileri hariç) 28 Haziran-06 Temmuz 2021 tarihleri arasında internet üzerinden yapmaları gerekmektedir.

 Ön başvuru için tıklayınız.

Aşağıda belirtilen dersler dışında, yapılan başvuru sayısına göre açılması planlanan dersler Fakülte/MYO web sayfasından 08 Temmuz 2021 Perşembe günü ilan edilecek olup öğrencilerimiz yayınlanacak olan link üzerinden 08-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında uzaktan ders kayıtlarını yapacak ve toplam AKTS ödemelerini aşağıda belirtildiği şekilde gerçekleştirebileceklerdir.

AKTS ÜCRETİ ÖDEME KOŞULLARI:

1-AKTS ücretinin tamamının Üniversitemizin aşağıdaki banka hesaplarına doğrudan havale veya EFT yöntemiyle ödenebilir.

2-Banka aracılığı ile yapılan ödemelerde “Yaz okulu”,  “T.C. Kimlik Numarası”  ve “kaç AKTS ödemesi yapıldığı” bilgilerinin dekont açıklamasında mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

3-Tüm bankaların kullanılabilir limiti AKTS ücretini ödemeye yeterli banka kredi kartları ile tek seferde ödenebilir.

4-Peşin ödeme işlemlerinde %5 peşin ödeme indirimi uygulanmaktadır.

YAPI KREDİ BANKASI
TR60 0006 7010 0000 0092 2175 00
GARANTİ BANKASI
TR34 0006 2000 4130 0006 2916 95
İŞ BANKASI
TR19 0006 4000 0011 0601 9117 30
TÜRKİYE FİNANS BANKASI
TR72 0020 6001 4701 5643 5000 01
AKBANK
TR19 0004 6000 2088 8000 4467 44


Açılması planlanan dersler için mali kayıtlarını yapan öğrenci sayısına göre Yaz Eğitim-Öğretimi Koordinatörlüğü tarafından uygun görülen dersler 16 Temmuz 2021 tarihinde Fakülte/MYO web sayfasından ilan edilecektir. İlan edilen dersler için eğitim, 26 Temmuz 2021 Pazartesi günü uzaktan eğitim olarak başlayacaktır.

Yaz okulunda derslerin açılabilmesi için en az 3 öğrencinin kesin kayıt yaptırması gerekir. Ancak ilgili Fakülte/MYO’nun uygun görmesi halinde 3’ün altında öğrencisi olan dersler de açılabilecektir.

Kurum dışından Üniversitemizde ders almak isteyen misafir öğrencilerin çevrimiçi başvuru esnasında kimlik fotokopisini ve Üniversitelerinden alacakları Üniversitemizde göreceği derslere ait uygunluk kararını sisteme yüklemeleri gerekmektedir.


Not: 1-Yaz öğretiminde 21 AKTS’yi geçmemek üzere en fazla 5 ders alınabilir.
2-Diğer üniversitelerden Üniversitemizde ders almak isteyen öğrencilerin Üniversitelerinden alacakları Üniversitemizde ilgili dersi almalarının uygunluğuna dair kararını çevrimiçi ders kayıt işlemi sırasında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
3-Ön başvuru sayısına göre açılması uygun görülen, ancak mali kayıtların tamamlanmasının ardından Yaz Eğitim-Öğretimi Koordinatörlüğü tarafından kayıtlı öğrenci sayısının yeterli sayıya ulaşmaması sebebiyle açılmayacağı ilan edilen derslere kayıtlı olan öğrencilere ücret iadesi yapılacaktır.
4-Açılmış olan bir dersten çekilen öğrenciye ücret iadesi yapılmayacaktır.
5-Öğrencilerimiz, Üniversitemizde açılmayan dersler için Fakülte/SHMYO Yönetim Kurulu’nun uygun görmesi halinde diğer üniversitelerden yaz öğretimi kapsamında ders alabilirler.


Yaz Eğitim-Öğretimi Yönetmeliği için tıklayınız.



Üniversitemizle ilgili “AKLINDA NE VARSA” bize sor!