Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Yüksek Lisans Programı Yayınlar ve Tezler


YÜKSEK LİSANS TEZ ÇALIŞMALARI 

KATILMAZ, Yüsra (2024). Sağlık Turizmi Açısından Medikal Estetikte Sosyal Medya Kullanımı; Nişantaşı İlçesi Kapsamında Medikal Estetik Doktorları Üzerine Bir Araştırma. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul. (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Özgün Arda Kuş)


YÜKSEK LİSANS TEZSİZ PROJELER

DÖNMEZ, Gözdenur (2024). Sosyal Medyada Kriz Yönetiminin Marka İmajına Olan Etkisi: Dardanel ve Dominos Kriz Örnekleri. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

SEYİDZADE, Fatma (2024). Sosyal Medyada Kriz Yönetimi: Stratejiler ve Örnek Vakalar. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

ALAKBARLİ, Sama (2024). Sosyal Medya Platformlarının Farklı Tüketici Segmentlerinde Marka Sadakati Üzerinde Etkisi. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

ÇELİK, Mustafa (2024). Dijital Halkla İlişkiler Açısında E-Ticaret Web Sitelerinde Yapay Zeka Destekli Chatbot Uygulamalarının İncelenmesi. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

TEKECİ, Ali Bayram (2024). Yenilikçi Dijital Pazarlama Araçları: Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik ve Dijital Deneyimler. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

EFENDİOĞLU, Günce (2024). Kadına Yönelik Şiddetin Engelli Kadınlara Etkileri: Medyanın Rolü ve Sosyal-Psikolojik Boyutlar. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş)

YILDIZ, Büşra (2024). Sessiz İstifanın Örgütsel İletişim Bağlamında Değerlendirilmesi. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Şükrü Güler)

TÜRKEŞAN, Mürşide (2024). Kişiselleştirilmiş Reklamların Marka Farkındalığı Oluşturma ve Marka Sadakatine Etkisi. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Burak Çeber)

BALCI, İhsan (2024). Propaganda ve Toplumsal Psikoloji ile Bir Ülke Üzerinde Yönetim Sorunları Ortaya Çıkarma Araştırması. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Özgün Arda Kuş)

DİNÇ, Fatma (2024). Geçmişten Günümüze Mobil Reklamcılık Stratejileri Üzerine Bir Araştırma. Üsküdar Üniversitesi Sosyal Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı. Yüksek Lisans Projesi. İstanbul. (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Özgün Arda Kuş)

Üniversitemizle ilgili “AKLINDA NE VARSA” bize sor!