Ülkemizin COVID-19 salgını ile mücadelesine katkı vermek; salgının toplumda yayılımının en aza indirilmesi ve kontrol altına alınmasını sağlamak, başta risk altındaki gruplar olmak üzere toplum sağlığının korunması ve salgının olumsuz sosyo-ekonomik etkilerini hafifletmek amacıyla STAR - Stajyer Araştırmacı Burs Programını çağrıya açıyoruz.
COVID-19’un teşhis ve tedavisinde kullanılan ürünler, ortam koşullarının iyileştirilmesine yönelik ekipmanlar ile hastalıkların önlenmesinde etkili koruyucu ürünlerin geliştirilmesi ve yeni tip koronavirüs mücadelesi ile ilişkili olabilecek tüm kamu destekli Ar-Ge projelerine destek veriyoruz.
Bu doğrultuda, ülkemizde COVID-19 ile mücadele eden yetkin bilim insanlarının nitelikli projelerinde görev almak isteyen lisans, tezli yüksek lisans ve doktora öğrenimi gören öğrencilerimizin ve doktora sonrası araştırmacıların programa başvurularını bekliyoruz.
"Koronavirüs, alacağımız tedbirlerden güçlü değildir" dediğimiz bu dönemde, araştırmacılarımızın işbirliği yapma potansiyelini artırmayı amaçlayan çağrımıza başvurular 08.04.2020 tarihinden itibaren yapılabilecektir.
STAR - Stajyer Araştırmacı Burs Programı çağrı duyurusu için tıklayınız.
Stajyer Araştırmacı Burs Programı (STAR) program web sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
- 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri ile 2209-B - Üniversite Öğrencileri Sanayiye Yönelik Araştırma Projeleri Desteği
- 2209 PROJELERİ ÇAĞRISI AÇILIYOR !
- Tübitak Japonya İkili İş Birliği Çağrısı
- 2566 – TÜBİTAK – Çin Ulusal Doğal Bilimler Vakfı (NSFC) İkili İş Birliği Programı Deprem Araştırmaları Çağrısı Başvuru Tarihi Uzatıldı
- BİDEB 2211 - Yurt İçi Doktora Burs Programları 2023 Yılı 1. Dönem Başvuru Sonuçları Açıklandı!
- TÜSEB A2-01 Yüksek Lisans Öğrencilerine Yönelik Proje Çağrısı
- TÜSEB A2-01 Yüksek Lisans Öğrencilerine Yönelik Proje Çağrısı
- Ufuk Avrupa projesinde 1. aşama başvurusunu geçerek 2. aşama başvurusu için onay almıştır.
- TÜBİTAK - TEYDEB (1501) projesi kabul almıştır.
- Proje Yazım Süreçlerinde Lucid Uygulamaları Eğitimi