Visual Communication Design, Communication Sciences, Digital Art
ORCID ID: 0000-0003-0621-8177
Research Fields
Short CV
No resumes have been created yet.
Education Status & Academic Titles
Academic Activities > Publications
(Other Scientific Publications) Toplam: 1TİPOGRAFİK LOGOLARIN MARKA ÇAĞRIŞIMI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi (2022)
Academic Activities > Book - Book Chapter
- Gerçek Zamanlı Pazarlama Stratejisinin Markalara Ait Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarının Etkileşimlerine Yansımaları - İletişim ve Medya Çalışmaları, 2022.
- Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond – Orientalist Approaches in Advertising, 2021.
Academic Activities > Congress - Conference Participation
- 9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları, 2022.
- 7. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 2020.
- III. International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, 2020.
- 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 2019.
Administrative Activities
- Komisyon Başkan Yardımcısı / Vice-Chairman of Commission, Kalite Komisyon Yardımcısı, (2023 - Devam ediyor.)
- Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership, Görsel Çalışmalar Araştırma Grubu, (2022 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Eğitim Komisyonu Üyeliği (Enstitü / Fakülte / MYO), (2021 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu, (2021 - 2022)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Mezuniyet Komisyonu Üyeliği (Enstitü / Fakülte / MYO), (2021 - Devam ediyor.)
* ISI Web of Science Core Collection
- Science Citation Index
- Arts & Humanities Citation Index
- Science Citation Index Expanded
- Social Sciences Citation Index
- Emerging Sources Citation Index