Özgün Arda KUŞ, Ph.D.

Özgün Arda KUŞ, Ph.D.

ORCID0000-0002-1487-3772

Asst. Prof.

Faculty of Communication / Public Relations and Publicity / GSSS / Neuromarketing Master Program

BM Hedef 1BM Hedef 2BM Hedef 3BM Hedef 4BM Hedef 6BM Hedef 8BM Hedef 9BM Hedef 10BM Hedef 11BM Hedef 12BM Hedef 17
Rate Us

Academic Connections

Google Scholar
Citations:38
h-index:3
i10-index:1
Researchgate

Research Areas

Dijital Oyun Çalışmaları
Nöropazarlama
Tüketici Davranışları
Halkla İlişkiler
Dijital Pazarlama
Davranışsal Bağımlılıklar
Duygudurum Bozuklukları
Dijital Pazarlama
Mobil Pazarlama
Yabancılaşma
Öz-Anlayış
Grup Sargınlığı
Dijital Bağımlılıklar
Algı Yönetimi
İkna Teorileri
Akış Teorisi
Motivasyonel Yaklaşım
Pozitif Psikoloji

Short CV

Özgün Arda KUŞ graduated from Maltepe University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity  and Department of Psychology Double Major Program with 100% scholarship. He completed his master's degree at Okan University, Department of Business Administration, Department of Sales and Marketing. He  completed his doctorate education at İstanbul University, Department of Public Relations and Publicity, with the title "Digital games as an interactive communication field: A research on the effects of gaming motivations on digital game addiction". 

Education & Academic Titles

Bachelor's Degree

Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu)

2011

Master's Degree

Okan Üniversitesi / Üsküdar Üniversitesi

Doctorate

İstanbul Üniversitesi

2023

Assistant Professor

Üsküdar Üniversitesi

2023

Projects > Projects

Total: 1

1

Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması
2024

Supervised Graduate Theses

Total: 9

1

CGI Reklamlarının Marka Hafızası Üzerine Etkileri: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

2

Hizmet Sektörü ve Duyusal Pazarlama; Turizm Sektörü Kapsamında Bir Araştırma
2025

3

Hırdavat Sektöründe Değişen Pazarlama Dinamikleri; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

4

Organik Gıda Ürünlerinde Tüketicilerin Zihin Haritasının Nöropazarlama Yöntemleriyle Çözümlenmesi Duyusal Pazarlama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
2025

5

Ebeveynlerin Sosyokültürel ve Sosyoekonomik Düzeylerinin 6-13 Yaş Arası Çocuklarda Dijital Oyun Bağımlılığına Etkisi; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

6

Üsküdar Üniversitesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Motivasyonlarının Nöropazarlama Açısından Değerlendirilmesi
2025

7

Sürdürülebilir Pazarlama Reklam Örnekleri ve Tüketici Üzerindeki Etkisinin Nöropazarlama Metrikleri Çerçevesinde İncelenmesi
2025

8

Sosyal Medyada Marka Algısı: Köfteci Yusuf Markasının X Üzerindeki Kullanıcı Yorumlarının İncelenmesi
2025

9

SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2024

Academic Activities > Editorship

Total: 6

Academic Activities > Congress - Conference Participation

Total: 16

1

DİJİTAL KİMLİK VE MAHREMİYETİN EROZYONU: BİLİŞSEL KAPİTALİZMDE BENLİK ALGISININ YENİDEN ÜRETİMİ
2025

2

Dijital Oyunlar Ve Arketipler; Mobıle Legends: Bang Bang Üzerine Psikanalitik Kuram Çerçevesinde Bir Değerlendirme
2025

3

Çocukluk Travmalarının Büyüme ve Psikolojik Dayanıklılık Üzerindeki Etkisi
2025

4

Davranışsal Bağımlılık
2025

5

"Dijital Oyun Oynama Bozukluğu Üzerine Güncel Bir Araştırma"
2025

6

"Nomofobi Üzerine Kavramsal Bir Analiz"
2025

7

AN EVALUATION ABOUT ADVERTISE/SPONSORSHIP/COLLABORATION HASHTAGS USED IN SOCIAL MEDIA PLATFORMS IN TURKEY; FEAR CULTURE CREATED BY UNCERTAINITY
2025

8

EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION
2024

9

Dijital Mecralar ve Sağlık Turizmi: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2024

10

C KUŞAĞININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARINDAKİ BENLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2024

11

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

12

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

13

Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi
2023

14

Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi
2023

15

SÜRDÜRÜLEBİLİR SÜREÇLERLE BİR ÇEVİK DÖNÜŞÜM HİKÂYESİ: ‘ALLİANZ HEY (HIZLI-ETKİLİ-YETKİLİ)
2023

16

Dijital Minimalizm Kavramına Eleştirel Bir Bakış: Akademisyenlerin Dijital Minimalizmi Uygulama İmkanları Üzerine Bir Değerlendirme
2023

Awards

Total: 1

1

Session Best Presentation
2024

Administrative Activities

Total: 10

1

100 -150 Öğrenci Danışmanlığı
2025

2

Pozitif Psikoloji Çalışma Grubu / Positive Psychiology Research Group
2025

3

Muafiyet Komisyonu
2024

4

Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2024

5

Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu
2024

6

Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu
2023

7

Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu
2023

8

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2023

9

Öğrenci İletişim Komisyonu
2023

10

Sosyal Projeler Koordinatörlüğü
2023

Scientific Memberships

Total: 1

1

Türk Psikologlar Derneği
2024

Education and Teaching Activities

Total: 11

1

İkna Kuramları ve Reklamcılık
LISANS / 2024

2

İletişim ve Algı İmaj Yönetimi
LISANSUSTU / 2024

3

Mezuniyet Projesi II
LISANS / 2024

4

Algı Yönetimi
LISANS / 2024

5

Algı Yönetimi Çalışmaları
LISANSUSTU / 2024

6

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

7

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

8

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

9

Positive Psychology and Communication Skills
LISANS / 2024

10

Reklam Psikolojisi
LISANS / 2024

11

Mezuniyet Projesi I
LISANS / 2024