
Özgün Arda KUŞ, Ph.D.
Asst. Prof.
Faculty of Communication / Public Relations and Publicity / GSSS / Neuromarketing Master Program
Research Areas
Short CV
Özgün Arda KUŞ graduated from Maltepe University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity and Department of Psychology Double Major Program with 100% scholarship. He completed his master's degree at Okan University, Department of Business Administration, Department of Sales and Marketing. He completed his doctorate education at İstanbul University, Department of Public Relations and Publicity, with the title "Digital games as an interactive communication field: A research on the effects of gaming motivations on digital game addiction".
Education & Academic Titles
Bachelor's Degree
Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu)
2011
Master's Degree
Okan Üniversitesi / Üsküdar Üniversitesi
Doctorate
İstanbul Üniversitesi
2023
Assistant Professor
Üsküdar Üniversitesi
2023
Projects > Projects
Total: 1
Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması2024
Supervised Graduate Theses
Total: 9
CGI Reklamlarının Marka Hafızası Üzerine Etkileri: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma2025
Hizmet Sektörü ve Duyusal Pazarlama; Turizm Sektörü Kapsamında Bir Araştırma2025
Hırdavat Sektöründe Değişen Pazarlama Dinamikleri; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma2025
Organik Gıda Ürünlerinde Tüketicilerin Zihin Haritasının Nöropazarlama Yöntemleriyle Çözümlenmesi Duyusal Pazarlama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma2025
Ebeveynlerin Sosyokültürel ve Sosyoekonomik Düzeylerinin 6-13 Yaş Arası Çocuklarda Dijital Oyun Bağımlılığına Etkisi; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma2025
Üsküdar Üniversitesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Motivasyonlarının Nöropazarlama Açısından Değerlendirilmesi2025
Sürdürülebilir Pazarlama Reklam Örnekleri ve Tüketici Üzerindeki Etkisinin Nöropazarlama Metrikleri Çerçevesinde İncelenmesi2025
Sosyal Medyada Marka Algısı: Köfteci Yusuf Markasının X Üzerindeki Kullanıcı Yorumlarının İncelenmesi2025
SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA2024
Academic Activities > Editorship
Total: 6
Academic Activities > Congress - Conference Participation
Total: 16
DİJİTAL KİMLİK VE MAHREMİYETİN EROZYONU: BİLİŞSEL KAPİTALİZMDE BENLİK ALGISININ YENİDEN ÜRETİMİ2025
Dijital Oyunlar Ve Arketipler; Mobıle Legends: Bang Bang Üzerine Psikanalitik Kuram Çerçevesinde Bir Değerlendirme2025
Çocukluk Travmalarının Büyüme ve Psikolojik Dayanıklılık Üzerindeki Etkisi2025
Davranışsal Bağımlılık2025
"Dijital Oyun Oynama Bozukluğu Üzerine Güncel Bir Araştırma"2025
"Nomofobi Üzerine Kavramsal Bir Analiz"2025
AN EVALUATION ABOUT ADVERTISE/SPONSORSHIP/COLLABORATION HASHTAGS USED IN SOCIAL MEDIA PLATFORMS IN TURKEY; FEAR CULTURE CREATED BY UNCERTAINITY2025
EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION2024
Dijital Mecralar ve Sağlık Turizmi: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma2024
C KUŞAĞININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARINDAKİ BENLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA2024
Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption2024
Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption2024
Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi2023
Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi2023
SÜRDÜRÜLEBİLİR SÜREÇLERLE BİR ÇEVİK DÖNÜŞÜM HİKÂYESİ: ‘ALLİANZ HEY (HIZLI-ETKİLİ-YETKİLİ)2023
Dijital Minimalizm Kavramına Eleştirel Bir Bakış: Akademisyenlerin Dijital Minimalizmi Uygulama İmkanları Üzerine Bir Değerlendirme2023
Awards
Total: 1
Session Best Presentation2024
Administrative Activities
Total: 10
100 -150 Öğrenci Danışmanlığı2025
Pozitif Psikoloji Çalışma Grubu / Positive Psychiology Research Group2025
Muafiyet Komisyonu2024
Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)2024
Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu2024
Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu2023
Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu2023
41-50 Öğrenci Danışmanlığı2023
Öğrenci İletişim Komisyonu2023
Sosyal Projeler Koordinatörlüğü2023
Scientific Memberships
Total: 1
Türk Psikologlar Derneği2024
Education and Teaching Activities
Total: 11

