Digital Games Study, Nöromarketing, Consumer Behaviour, Public Relation, Digital Marketing, Behavioral Addictions, Mood Disorders, Digital Marketing, Mobile Marketing, Alienation, Self-Compassion, Team Cohession
ORCID: 0000-0002-1487-3772
Research Fields
UN Sustainable Development Goal Labels Matching with Research Fields
Short CV
Özgün Arda KUŞ graduated from Maltepe University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity and Department of Psychology Double Major Program with 100% scholarship. He completed his master's degree at Okan University, Department of Business Administration, Department of Sales and Marketing. He completed his doctorate education at İstanbul University, Department of Public Relations and Publicity, with the title "Digital games as an interactive communication field: A research on the effects of gaming motivations on digital game addiction".
Education Status & Academic Titles
Undergraduate Degree
Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu) Halkla İlişkiler ve Tanıtım & Psikoloji
Master Degree
Okan Üniversitesi Satış - Pazarlama Yönetimi
Doctorate
İstanbul Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Supervised Graduate Theses
- SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, 2024.
Academic Activities > Publications
(Other Scientific Publications) Toplam: 1Academic Activities > Book - Book Chapter
(Book Citation Index'te Taranan ) Toplam: 1- A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals, Özgün Arda Kuş, Betül Başer, IGI Global, 2023
Academic Activities > Book - Book Chapter
(Other) Toplam: 12- DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, Özgün Arda Kuş, Özgül Dağlı, Urzeni Yayıncılık, 2024
- Atatürk ve İkna: Aristo'nun Retorik Üçgeni Üzerinden Bir Analiz, Arzu Kızbaz, Özgün Arda Kuş, İstinye Üniversitesi, 2023
- Oyun, Dijital Oyun, Bağımlılık ve Motivasyon Kavramları Arasındaki İlişkiler, Özgün Arda Kuş, Urzeni, 2023
- Dijital Oyunlar Ekseninde Reklamoyun ve Oyun İçi Reklamlar: İstanbul İli Kapsamında Y Kuşağının Oyunlardaki Reklam Unsurlarının Farkındalığı Hakkında Bir Araştırma, Özgün Arda Kuş, Urzeni, 2023
- Carl Gustav Jung'un Kişilik Arketipleri Bağlamında Beşiktaş Takımının Marka Kişiliğini Reklamlar Üzerinden Okumak, Arzu Kızbaz Toğuşlu, Özgün Arda Kuş, Urzeni Yayıncılık, 2023
- Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme, Özgün Arda Kuş, Betül Başer, Holistence Publications, 2023
- Halkla İlişkiler ve Yeni Medya, Özge Uğurlu Akbaş, Özgün Arda Kuş, Eğitim Yayınevi, 2023
- Yapay Zeka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Bir Değerlendirme: Sosyal Hayata Eşit Katılım: We Walk, Özgün Arda Kuş, Arzu Kızbaz, Nobel Akademik Yayıncılık, 2023
- Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma, Betül Başer, Özgün Arda Kuş, Eğitim Yayınevi, 2022
- Yeni Nesil Sosyal Sorumluluk Kavramının Değerlendirilmesi: Dijital Oyun Yayıncılığı ve Bağış Kültürü (Donation), Özge Uğurlu, Özgün Arda Kuş, Eğitim Yayınevi, 2021
- Dijitalleşme Bağlamında Oyunlar; İstanbul İli Kapsamında, Y Kuşağı’nın Dijital Oyun Bağımlılığı Ekseninde İncelenmesi, Özgün Arda Kuş, Urzeni Yayınevi, 2021
- Mobil Pazarlama Kavramı, İstanbul ve Y Kuşağına Yönelik Bir Araştırma, Özgün Arda Kuş, Lambert Academic Publishing, 2017
Academic Activities > Editörlük
- Oyunların Dijital Hali, ISBN:, 2021.
- Oyunların Dijital Hali 2, ISBN:, 2023.
- Oyunların Dijital Hali 3, ISBN:, 2024.
Projects > Projects
- Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması, 2024.
Academic Activities > Congress - Conference Participation
- The 9th World Conference on Media and Mass Communication, 2024.
- 11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL EŞİTSİZLİK VE VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ, 2024.
- 4. Medya ve Toplum Sempozyumu, 2024.
- The 9th World Conference on Media and Mass Communication, 2024.
- The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), 2024.
- The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), 2024.
- VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, 2023.
- VI. Yeni Medya Konferansı, 2023.
- 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, 2023.
- 10. Uluslararası İletişim Günleri, 2023.
Administrative Activities
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Muafiyet Komisyonu, (2024 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO), (2024 - Devam ediyor.)
- Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership, Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu, (2024 - Devam ediyor.)
- Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership, Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu, (2023 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu, (2023 - Devam ediyor.)
- Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser, 41-50 Öğrenci Danışmanlığı, (2023 - Devam ediyor.)
- Komisyon Üyesi / Member of Commission, Öğrenci İletişim Komisyonu, (2023 - Devam ediyor.)
- Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership, Sosyal Projeler Koordinatörlüğü, (2023 - Devam ediyor.)
Awards
- Session Best Presentation, (MEDCOM), 2024.
Scientific Memberships
- Türk Psikologlar Derneği 2024