Simge KIRTEKE

Simge KIRTEKE

ORCID0000-0003-0621-8177

Arş.Gör.

İF / Görsel İletişim Tasarımı

BM Hedef 4BM Hedef 9BM Hedef 10BM Hedef 12
Bizi Değerlendir

Akademik Bağlantılar

Scopus
Google Scholar
ResearchgateYÖKPublons

Araştırma Alanları

Görsel İletişim Tasarımı
İletişim Bilimleri
Dijital Sanat

Kısa Özgeçmiş

Lisans eğitimini Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı bölümünde 2017 yılında tamamlamıştır. Lisans eğitiminde yan dalını Reklam Tasarımı ve İletişimi bölümünde 2018 yılında tamamlamıştır. Lisans eğitimi sırasında çeşitli ajanslarda staj yapmıştır. Lisans eğitimi sonrasında sektörde pazarlama iletişim uzmanı olarak 2 yıl görev almış sonrasında 2019 yılında lisansüstü eğitimine İnönü Üniversitesi İletişim Bilimleri bölümünde başlamış ve 2021 yılında tamamlamıştır.

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

Yeditepe

2017

Yüksek Lisans

İnönü

2021

Araştırma Görevlisi

Üsküdar Üniversitesi

2021

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi

2022

Projeler > Projeler

Toplam: 3

1

İletişim Mahremiyeti Yönetimi Modeli Çerçevesinde Mahremiyet Paradoksu: Dijital Reklamların Yönelimci ve Kaçınmacı Odak Gruplarına Göre Tüketici Mahremiyeti Üzerindeki Psiko-Sosyal Etkileri
2026

2

İletişim Mahremiyeti Yönetimi Modeli Çerçevesinde Mahremiyet Paradoksu: Dijital Reklamların Yönelimci Ve Kaçınmacı Odak Gruplarına Göre Tüketici Mahremiyeti Üzerindeki Psiko-Sosyal Etkileri
2026

3

Empatik Tasarım Yaklaşımında Bilişsel Nörobilim Araçlarının Rolü: Nörotasarım Kavramı Çerçevesinde Z Kuşağı Üzerine Bir Vaka Çalışması
2025

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 8

1

NÖROTASARIM UYGULAMALARININ GÜNÜMÜZDE KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
2025

2

Yapay Zekâ’nın Kurumsal Kimlik Tasarımı Oluşturma Sürecindeki Rolü Üzerine Bir Çalışma
2023

3

Oryantalizm ve Sinema Ekseninde Batı Sineması'nın Değişmeyen Yüzü
2023

4

Tüketim Kültürü Bağlamında Yapay Zeka Sanatının İncelenmesi
2023

5

GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA KAVRAMININ MARKALARA AİT KURUMSAL SOSYAL MEDYA HESAPLARININ ETKİLEŞİMLERİNE YANSIMALARI
2022

6

MARKA-ÜNLÜ İŞ BİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN KONUMU VE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
2020

7

Sosyal Medya Platformlarında Toplumsal Cinsiyet Yansımaları; Fenomenler Üzerine Bir İnceleme
2020

8

EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI; DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
2019

Ödüller

Toplam: 1

1

Uluslararası, The Sacred and Typography, Typo Day 2023 Poster Design Competition
2023

İdari Faaliyetler

Toplam: 10

1

Uluslararası Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın
2024

2

Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın
2024

3

Laboratuvar Sorumlusu
2023

4

Bölüm / Program Uluslararası Akreditasyon Çalışma Grubu
2023

5

Uygulamalı Eğitim Alanları Komisyonu
2023

6

Laboratuvar Komisyonu
2023

7

Görsel Çalışmalar Araştırma Grubu
2022

8

Koordinatörlük / Komisyon Raportörlüğü
2022

9

Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2021

10

Akreditasyon Komisyonu
2021

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 1

1

Girişimcilik ve Proje Kültürü
LISANS / 2024