Özgün Arda KUŞ

Özgün Arda KUŞ

ORCID0000-0002-1487-3772

Dr. Öğr. Üyesi

İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / SOBE / Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı

BM Hedef 1BM Hedef 2BM Hedef 3BM Hedef 4BM Hedef 6BM Hedef 8BM Hedef 9BM Hedef 10BM Hedef 11BM Hedef 12BM Hedef 17
Bizi Değerlendir

Akademik Bağlantılar

Google Scholar
Citations:38
h-index:3
i10-index:1
Researchgate

Araştırma Alanları

Dijital Oyun Çalışmaları
Nöropazarlama
Tüketici Davranışları
Halkla İlişkiler
Dijital Pazarlama
Davranışsal Bağımlılıklar
Duygudurum Bozuklukları
Dijital Pazarlama
Mobil Pazarlama
Yabancılaşma
Öz-Anlayış
Grup Sargınlığı
Dijital Bağımlılıklar
Algı Yönetimi
İkna Teorileri
Akış Teorisi
Motivasyonel Yaklaşım
Pozitif Psikoloji

Kısa Özgeçmiş

Özgün Arda KUŞ, % 100 burslu olarak Maltepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nden ve Psikoloji Bölümü Çift Ana Dal Programı’ndan mezun olmuştur. Yüksek Lisansını, Okan Üniversitesi İşletme Anabilim Dalı Satış-Pazarlama Bölümü’nde tamamlamıştır. Doktora eğitimini, İstanbul Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda, “İnteraktif bir iletişim alanı olarak dijital oyunlar; Oyun oynama motivasyonlarının dijital oyun bağımlılığına etkileri üzerine bir araştırma” adlı tezi ile tamamlamıştır.

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu)

2011

Yüksek Lisans

Okan Üniversitesi / Üsküdar Üniversitesi

Doktora

İstanbul Üniversitesi

2023

Dr. Öğretim Üyesi

Üsküdar Üniversitesi

2023

Projeler > Projeler

Toplam: 1

1

Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması
2024

Yönetilen Lisansüstü Tezler

Toplam: 9

1

CGI Reklamlarının Marka Hafızası Üzerine Etkileri: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

2

Hizmet Sektörü ve Duyusal Pazarlama; Turizm Sektörü Kapsamında Bir Araştırma
2025

3

Hırdavat Sektöründe Değişen Pazarlama Dinamikleri; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

4

Organik Gıda Ürünlerinde Tüketicilerin Zihin Haritasının Nöropazarlama Yöntemleriyle Çözümlenmesi Duyusal Pazarlama Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
2025

5

Ebeveynlerin Sosyokültürel ve Sosyoekonomik Düzeylerinin 6-13 Yaş Arası Çocuklarda Dijital Oyun Bağımlılığına Etkisi; İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2025

6

Üsküdar Üniversitesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Motivasyonlarının Nöropazarlama Açısından Değerlendirilmesi
2025

7

Sürdürülebilir Pazarlama Reklam Örnekleri ve Tüketici Üzerindeki Etkisinin Nöropazarlama Metrikleri Çerçevesinde İncelenmesi
2025

8

Sosyal Medyada Marka Algısı: Köfteci Yusuf Markasının X Üzerindeki Kullanıcı Yorumlarının İncelenmesi
2025

9

SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2024

Akademik Faaliyetler > Editörlük

Toplam: 6

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 16

1

DİJİTAL KİMLİK VE MAHREMİYETİN EROZYONU: BİLİŞSEL KAPİTALİZMDE BENLİK ALGISININ YENİDEN ÜRETİMİ
2025

2

Dijital Oyunlar Ve Arketipler; Mobıle Legends: Bang Bang Üzerine Psikanalitik Kuram Çerçevesinde Bir Değerlendirme
2025

3

Çocukluk Travmalarının Büyüme ve Psikolojik Dayanıklılık Üzerindeki Etkisi
2025

4

Davranışsal Bağımlılık
2025

5

"Dijital Oyun Oynama Bozukluğu Üzerine Güncel Bir Araştırma"
2025

6

"Nomofobi Üzerine Kavramsal Bir Analiz"
2025

7

AN EVALUATION ABOUT ADVERTISE/SPONSORSHIP/COLLABORATION HASHTAGS USED IN SOCIAL MEDIA PLATFORMS IN TURKEY; FEAR CULTURE CREATED BY UNCERTAINITY
2025

8

EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION
2024

9

Dijital Mecralar ve Sağlık Turizmi: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma
2024

10

C KUŞAĞININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARINDAKİ BENLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2024

11

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

12

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

13

Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi
2023

14

Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi
2023

15

SÜRDÜRÜLEBİLİR SÜREÇLERLE BİR ÇEVİK DÖNÜŞÜM HİKÂYESİ: ‘ALLİANZ HEY (HIZLI-ETKİLİ-YETKİLİ)
2023

16

Dijital Minimalizm Kavramına Eleştirel Bir Bakış: Akademisyenlerin Dijital Minimalizmi Uygulama İmkanları Üzerine Bir Değerlendirme
2023

Ödüller

Toplam: 1

1

Session Best Presentation
2024

İdari Faaliyetler

Toplam: 10

1

100 -150 Öğrenci Danışmanlığı
2025

2

Pozitif Psikoloji Çalışma Grubu / Positive Psychiology Research Group
2025

3

Muafiyet Komisyonu
2024

4

Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2024

5

Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu
2024

6

Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu
2023

7

Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu
2023

8

41-50 Öğrenci Danışmanlığı
2023

9

Öğrenci İletişim Komisyonu
2023

10

Sosyal Projeler Koordinatörlüğü
2023

Bilimsel Üyelikler

Toplam: 1

1

Türk Psikologlar Derneği
2024

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 11

1

İkna Kuramları ve Reklamcılık
LISANS / 2024

2

İletişim ve Algı İmaj Yönetimi
LISANSUSTU / 2024

3

Mezuniyet Projesi II
LISANS / 2024

4

Algı Yönetimi
LISANS / 2024

5

Algı Yönetimi Çalışmaları
LISANSUSTU / 2024

6

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

7

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

8

Pozitif Psikoloji ve İletişim Becerileri
LISANS / 2024

9

Positive Psychology and Communication Skills
LISANS / 2024

10

Reklam Psikolojisi
LISANS / 2024

11

Mezuniyet Projesi I
LISANS / 2024