bellek, bellek yanılması, evrimsel psikoloji, deneysel psikoloji, araştırma yöntemleri
ORCID ID: 0000000234026044
Araştırma Alanları
Kısa Özgeçmiş
Prof. Dr. Hıdır İlyas GÖZ, 1975 yılında İstanbul Üniversitesi Psikoloji Bölümünden mezun olmuştur. 1986 yılında Selçuk Üniversitesi Sosyoloji Anabilim Dalı’nda Yüksek Lisans eğitimini tamamlayan GÖZ, 1992 yılında Eğitim Bilimleri anabilim dalında doktora eğitimin tamamlamıştır. 2006 yılında Bilişsel-Deneysel Psikoloji alanında Doçentliğini alan GÖZ, 2017 yılında Profesör unvanını almıştır.
Öğrenim Durumu & Akademik Unvanlar
Yönetilen Lisansüstü Tezleri
- EVLİ KADINLARDA CİNSEL İYİ OLUŞUN YORDAYICILARI OLARAK MUTLULUK, BEDEN ALGISI VE CİNSEL MİTLER, 2022.
Akademik Faaliyetler > Yayınlar
(ISI Web of Science Core Collection *) Toplam: 4Subjective age-of-acquisition norms for 600 Turkish words from four age groups
Behavior Research Methods (2016)
Individuals with obsessive-compulsive disorder are less prone to false memories
Journal of Obsessive-Compulsive and Related Disorders (2016)
İdari Faaliyetler
- Ana Bilim Başkanı / Head of Department, Psikoloji Doktora Programı, (2021 - Devam ediyor.)
Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri
- Üniversite Kültürü II, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Üniversite Kültürü II, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Psikolojide İleri Araştırma Yöntemleri ve Etik, (Doktora / 2021-2022 Bahar)
- İleri Adli Psikoloji ve Vaka Uygulamaları, (Doktora / 2021-2022 Bahar)
- Bellek, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Psikoloji Kavram ve Yaklaşımları, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Psikolojiye Giriş II, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Psikolojiye Giriş II, (Lisans / 2021-2022 Bahar)
- Deneysel Psikoloji, (Lisans / 2021-2022 Güz)
- Deneysel Psikoloji, (Lisans / 2021-2022 Güz)
- Araştırma Yöntemleri, (Lisans / 2021-2022 Güz)
- Araştırma Yöntemleri, (Lisans / 2021-2022 Güz)
BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedef Etiketleri

* ISI Web of Science Core Collection
- Science Citation Index
- Arts & Humanities Citation Index
- Science Citation Index Expanded
- Social Sciences Citation Index
- Emerging Sources Citation Index