Akademik Bağlantılar

Google Scholar
Citations:37
h-index:2
i10-index:2
YÖK

Araştırma Alanları

Marka Yönetimi
Sürdürülebilirlik İletişimi
Sosyal Medya
Dijital İletişim
Halkla İlişkiler

Kısa Özgeçmiş

Bahşende Çoban Azizoğlu, lisans eğitimine 2012 yılında Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nde başladı. 2013 yılında aynı üniversitenin İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü'nde çift anadal programına başladı. 2016 yılı güz döneminde Erasmus değişim programı ile Vilnius Üniversitesi'nde eğitimine devam etti. 2016 yılında her iki bölümden de başarıyla mezun oldu. 2017 yılında Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Görsel İletişim ve Reklamcılık programında yüksek lisans eğitimine başladı. Yüksek lisans eğitimini tamamladıktan sonra, 2019 yılında Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler Doktora Programı’na kabul edildi ve 2024 yılında doktora eğitimini başarıyla tamamladı. Halen Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nde Dr. Araştırma Görevlisi olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanları arasında sosyal medya, sürdürülebilirlik iletişimi ve markalaşma yer almaktadır.

Öğrenim Durumu & Akademik Ünvanlar

Lisans

Kocaeli Üniversitesi

2016

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi

2019

Araştırma Görevlisi

Üsküdar Üniversitesi

2023

Doktora

Marmara Üniversitesi

2024

Akademik Faaliyetler > Kongre - Konferans Katılım

Toplam: 10

1

Türk Futbolunda Sürdürülebilirlik İletişimi: Üç Büyük Spor Kulübünün 2024 Yılı Uygulamaları Üzerine Bir Analiz
2025

2

THE ROLE OF ADVERTISING IN THE RELATIONSHIP BETWEEN SUSTAINABILITY AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
2025

3

Reklamcılıkta Yapay Zeka ve Yaratıcılığın Kesişimi: Kavramsal Bir Tartışma
2024

4

EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION
2024

5

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

6

Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption
2024

7

Sürdürülebilirlik Uygulamalarının Paydaş İletişiminde Kullanılması: Hazır Giyim Sektörü Üzerine Bir Değerlendirme
2023

8

A Survey on Productivity of Higher Education and Teaching Methods During the Pandemic in Turkey
2022

9

Post Truth Çağında Yeni Medya Okuryazarlığı Eğitiminin Önemi
2021

10

POST TRUTH ÇAĞINDA DİJİTAL GAZETECİLİK VE HABER BAŞLIKLARINDA “TIK TUZAĞI”
2019

İdari Faaliyetler

Toplam: 9

1

Fakülte ARGEYEP Raportörlüğü
2025

2

Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü - THE Impact Rankings Etiket Sorumlusu
2024

3

Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu
2024

4

Engelli Öğrenci Birimi Komisyonu
2024

5

Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu
2024

6

Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
2023

7

Etkinlik Komisyonu
2023

8

Eğiticilerin Eğitimi Komisyonu
2023

9

Çeviri ve Redaksiyon Komisyonu
2023

Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri

Toplam: 2

1

Sürdürülebilirlik İletişimi Uygulamaları
LISANS / 2024

2

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
LISANS / 2024